Meuchelmorder Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 heisann Jeg sitter med en IBM thinkpad her .. og skal koble til en 15" Goldstar ... Problemmet er at ikke den skjermen (Goldstar) viser noe .. jeg har koblet den til men den er helt svart .. Den lyser så jeg veit at den får strøm ... Men den lyser ikke Skikkelig Noen som kan hjelpe meg ?!? blir sååå jævelig sliten i øiia av denna skjermen ass .. Begynner og renne og greier Lenke til kommentar
Spirograf Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Vel, først må du finne en knapp på tastaturet på den bærbare som det står Fn på, deretter må du finne en knapp som har et symbol av en skjerm på, som regel i samme skriftfarge som skriftfargen på Fn tasten. Har ikke så mye erfaring med IBM, og det kan nok hende at de har lagd en knapp som ikke heter Fn... Du må deretter trykke Fn+skjermtasten for å bytte mellom skjermmoduser. Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Har du mulighet for å prøve en annen skjerm? Det skal funke rett opp det der.. Evnt. Prøve goldstaren din på en annen stasjoner maskin og se om den virker der? Lenke til kommentar
Meuchelmorder Skrevet 25. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2003 nope funka ikke prøvd en anna lik skjerm ... men men funka ikke desverre =( Lenke til kommentar
Meuchelmorder Skrevet 25. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2003 jeg monga littt og moste på tastaturet må ha kommet atti noe heh for nå funker det fett =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå