promotheus Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Hei Kjøpte forleden dag en Acer 8920G. Har litt trøbbel med den, da det popper opp programmer og forstyrrer ytelsen til spillene jeg kjører. Forsøker også å kjøre WinAmp i bakgrunnen til for eksempel WoW, men lyden spraker, og WoW mister 90% av sin framerate. Noen tips om hva jeg kan gjøre? Hva jeg kan avinnstallere av programmer, evt innstallere for å få bukt med problemene? Dette er en Intel Duo T9300 prosessor på 2,5 gzhz hver, samt 4 gig med DDR2 minne, ytelsen burde vært bedre! Hjelp! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 skjermkortet er vell ikke noe hurra da. men en fresh windows install uten alle jalla Acer prog, og Norton ativirus, så blir det nok litt mer guffe. Lenke til kommentar
promotheus Skrevet 17. september 2008 Forfatter Del Skrevet 17. september 2008 Noen andre med tips i denne sammenheng? Skjermkortet er ikke akkurat top notch, det er jeg klar over, men er ikke 100% fornøyd med ytelsen, noe må da kunne gjøres? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå