Gå til innhold

Hjelp til Radiator i bay expansion kit med bilder (EX-34)

Anbefalte innlegg

Hei igjen.

Jeg fant ut at jeg måtte starte et nytt emne om dette.

Jeg tenkte jeg skulle montere en 120x1 radiator i en lian li bay expansion kit slik som denne:

IMG_3127.jpg

så jeg borret ut popnaglene å gjorde klar for montering.

IMG_3130.jpg

Jeg mener å ha sett en tråd på dette forumet om en som har gjort det tidligere, men jeg kan ikke finne den igjen.

Uansett, her kommer spørsmålet. Hvordan ska jeg sette inn radiatoren. Med nipplene opp eller ned? Hva med vifta, skal den blåse inn på radiatoren å videre inn i kabinettet, eller suge lufta ut til fronten av pc'n?

Med Vennlig Hilsen Frank

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Okei.

Her er det ingen fasit.

Her må du nesten se ann på hvordan ting passer sammen med resten av delene dine.

For eks: hvis du har en dvd-rom over denne bayen kan det være at niplene kommer i veien. Samme gjelder ved å montere den med niplene ned. Da kan det være du må kutte i selve bunnen på bayen.

Hvordan vei viften skal blåse kommer ann på resten av kabinettet. Men et tips. Alltid lurt med overtrykk. Pga da vil feks støv kun komme inn der viftene blåser inn. Slik at du lett kan sette på støv-filter. ;)

Lenke til kommentar

Hei. Takk for raskt svar MoDzoNa.

Jeg kan prøve å legge inn et par bilder til, slik at du kan se hva du anbefaler. Har et litt eldre bilde av hvordan kabinettet ser ut inni, det er ikke helt det samme, men sånn ca.

IMG_2702.jpg

Og som du ser har jeg nok brønn plass:

IMG_3135.jpg

Det beste og enkleste har iallefall vært å ha nipplene opp, men jeg må alikevell kutte hull i bunnen av brønnen for og få passet viften til radiatoren, men hva med retning på vifta?

Jeg tenkte det skulle stå slik:

IMG_3136.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...