shaker Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Prøver å komme meg inn på PS Store men får bare "An error has occurred". Noen andre som har samme problem? Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Ja, den er nede!! Jeg skulle skaffe meg Motorstorm 2 demoen som jeg fikk på en kode Fikk igjen PS3en endelig idag, så typiskt ikke jeg fikk lastet ned demoen Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Samme hos meg, skulle kjøpe elfunk men nei da Får vel spille gta 4 da. Lenke til kommentar
shaker Skrevet 15. september 2008 Forfatter Del Skrevet 15. september 2008 Ser ut som det funker igjen nå Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Ja, den er nede!! Jeg skulle skaffe meg Motorstorm 2 demoen som jeg fikk på en kode Fikk igjen PS3en endelig idag, så typiskt ikke jeg fikk lastet ned demoen Behøver ikkje gå inn på storen for å taste inn koden Fra mailen: 1. Logg deg på PLAYSTATION®Network-kontoen din via PLAYSTATION®3-systemet eller via PLAYSTATION®Store på PC gjennom store.playstation.com. Trykk på [sign In / Sign Up]-knappen 2. Når du er pålogget, velger du [Account Management]. 3. Velg [Transaction Management] og deretter [Redeem PLAYSTATION®Network Card or Promotion Code]. 4. Skriv inn kampanjekoden din på 12 tegn, og velg [Continue]. MERK: Kampanjekoder skiller mellom store og små bokstaver, og de må skrives inn nøyaktig slik de vises. 5. Følg instruksjonene på skjermen for å løse inn kampanjekoden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå