Agentspoon Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Hei alle sammen. Jeg har nettopp fått meg en Joomla-side, men synes bildene som jeg legger inn må gjøres altfor små for at de skal kunne passe. Hvordan kan man gjøre det slik at Joomla-siden utnytter hele vinduet i bredden, og ikke bare i blogg-format? Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Skifte design? Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 15. september 2008 Forfatter Del Skrevet 15. september 2008 (endret) Hvordan? Edit: Glem det. Tusen takk for hjelpen. Da for å hoppe over til noe annet; er det et offisielt eller et bra uoffisielt sted for Joomla! templates? Hadde hjulpet veldig. Endret 15. september 2008 av Agentspoon Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Hehe, Koster litt men; www.rockettheme.com/ www.yootheme.com/ www.templateplazza.com/ Lenke til kommentar
MirusMentis Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 har gode erfaringer med yootheme.com, billige og ganske freshe design. Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 16. september 2008 Forfatter Del Skrevet 16. september 2008 Ingen gratis alternativer? Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 http://www.joomla24.com/ Øverst på Google ;P Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 16. september 2008 Forfatter Del Skrevet 16. september 2008 Fant en veldig oversiktlig, blå template der. Dessverre når jeg skulle kopiere den over til Templates-mappen, overskrev den den som var satt som default. Derfor kan jeg ikke logge meg på siden lenger. Jeg må altså begynne heeelt på nytt. Til alle som har den minste sympati med mine plager ( ), kan dere være så snill å besøke denne tråden og oppklare ting litt for meg. På forhånd takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå