palandw Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Er dette et bra alternativ? Jeg tenker på om mobilen eller batteriet vil kunne ta skade av magneten? HASTER!! Lenke til kommentar
j-co Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Tjah...Det har jeg aldri tenkt på...men slik jeg kjører så faller mobilen bare ned hele tiden . Den er ikke god nok. Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Jeg har en slik magnet i min bil, og den holder veldig bra. Om batteriet/mobilen din ikke er magnetisk nok, følger det med en liten plate med magneten som du kan feste på mobilen. (eller ligge mellom deksel og batteri, alt etter hvilken mobil du har) Lenke til kommentar
TorpedoZ Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Magneten vil ikke holde på mobiler med Lithium batteri (disse er ikke magnetiske) Funker bare på NiMh batterier. Og ja, det følger jo med en liten magnetplate man kan lime på telefonen/dekselet. Personlig synes jeg det er noe herk. Så det blir vel i bunn og grunn en smakssak. Tror iallfall ikke magneten er noe skadelig. (men jeg er jo ingen ekspert som visse andre selvutnevnte her) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå