FrihetensRegn Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Kjøpte min første forsterker til min akustiske gitar på lørdag, og det var en Roland AC-60, fra år 2003 (tror jeg) til 4100 kr. Når jeg senere søkte på internett, så virket det som om de fleste som solgte denne forsterkeren solgte den ny for en pris på ca. $495, altså ca. 2500 kr. Betalte jeg for mye for dette produktet? Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Uten å ha prøvd den, vil jeg si ja. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Tja, hva de selges for på eBay er en ting. Med dagens dollarkurs er 495 dollar omtrent 2800 kromer. Og å få skipet en AC til Norge vil kommer på en tusenlapp i frakt, da er du oppe i 3800. Så skal du betale 25% moms på den når den kommer til Norge, og det er 950 kroner til, tilsammen 4750 kroner før du har den på døra. Men 4100 er veilendende pris på AC-60 her i landet, og du får den for 3700 hos http://www.sound1.com/. Så du kunne fått den billigere. Men kjøpt er kjøpt, er du fornøyd med den så ville jeg ikke tenkt mer på det... Geir Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 16. september 2008 Forfatter Del Skrevet 16. september 2008 Uten å ha prøvd den, vil jeg si ja. Jeg prøvde den først i en forretning, og var fornøyd, derfor jeg kjøpte den, men visste ikke prisen hos andre på det tidspunktet fordi jeg ikke visste hvilken forsterker jeg skulle ha, og bor 40 km fra butikken. tom waits for alice: Hmm ok, virker som om det ikke var et så dårlig kjøp altså, men lurer litt på hva den kostet i 2003, siden det er da den kom ut..? Den må jo ha gått litt ned i pris... Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Ja den har nok sunket litt i pris. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå