daniel_-_-psp Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Hei på dere Jeg har laget min egen "kino" eller hva jeg skal kalle det. Jeg har puttet in en TV og nå vill jeg ha litt bedre lyd enn det jeg hadde via TVen. Jeg gikk da derfor og spurte pappa om han har en gammel bil radio eller noe sånt og han fant fram en Blaupunkt. Jeg skrudde da denne opp og tokk en titt, først måtte jeg bytte sikringen til 12V og derreter plokket jeg ut hele kaset-spilleren. jeg har gjort dette en gang før, men jeg husker ikke hvordan Jeg har ikke koblet fra selve leseren til kassetspilleren enda. Her kommer da spørsmålet, hvilke lenginger skal jeg koble +/- (aux in) på? Jeg forige gang jeg gjorde det var det iallefall på en av ledningene som går fra leseren til selve hovedkortet. Og vist ingen har peiling på dette, skal jeg gå og bare prøve meg fram? vil det da gå galt? Og en siste ting, er det fin lyd i disse eldre spillerne til Blaupunkt(2kannal)? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Tviler på at lyden blir noe bedre. De gamle spillerne har ikke alt for mye forsterker kraft for å si det sånn. Lenke til kommentar
daniel_-_-psp Skrevet 15. september 2008 Forfatter Del Skrevet 15. september 2008 Åja... Hadde håpet på og få litt høyere lyd og kansje en liten bass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå