Bjørnli Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Hvilke av disse 2 fungerte best? Synes det første var litt artig, likte egentlig at det var såpass "mye katt" i bildet hvis dere skjønner;) Bilde nr2 likte jeg pga det viser nysgjerrigheten til katten Ønsker kritikk på begge 2 BTW; Må si det er VANSKELIG å få bra kattebilder, de holder seg aldri i ro og titter aldri dit en vil! Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Syns du har fått til et veldig bra bilde i nummer to. Som du sier formidler det nysgjerrigheten bra. Bilde 1 er også flott, jeg liker DOF-en, men her er ikke motivet like interessant. Gjør seg bra som et rent portrettbilde uten å måtte fortelle en dypere historie, dog. Bra utført! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Begge bildene lider av at du har kuttet det litt for trangt ved hodet. Jeg skulle gjerne hatt med hele ørene, for de er en viktig del av utrykket på en katt (synes jeg, da). Ellers så er bilde nr.2 klart best. Her får jeg virkelig en god følelse av nysgjerrig katt. Tom Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 15. september 2008 Forfatter Del Skrevet 15. september 2008 har ikke kuttet noen av de, eneste jeg har gjort med bildet er oppløsninga og vannmerket;) Tok mange bilder men ikke alle som ble 100% i fokus pga bevegelse fra kattens side. Takk for tips/kritikk Lenke til kommentar
AstroChicken Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Det er vel nesten en tommelfingerregel med digital fotografering at hvis du ikke må kutte så har du tatt bildet for tett på. Bedre å være på den sikre siden. Litt digresjon, men du får ha meg unnskyldt. Bilde2++. Hva er det den ser på? Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 15. september 2008 Forfatter Del Skrevet 15. september 2008 Vet faktisk ikke, tror det var no rasling i bladene i epletreet Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Likte nr.2 best. Gjør meg ikke noe at det er litt tett rundt hodet. Skarpt og myk dof som passer fint. Behagelige farger også minner den mye om den gamle katten min, Hjørdis =) Nr.1 Her blir det for tett og litt "forstyrrende" med kroppen bak, men litt av samme plusspoengene som nr.2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå