Jo Are Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Hei Jeg forhåndsbestilte Fallout 3 hos absoluttspill forrige uke, men nå vil jeg avbestille det og bestille little big planet i stede. Hvordan avbestiller jeg hos absoluttspill.no? Takker for svar Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 (endret) Det er vel bare å sende dem en mail. Edit: Jeg kom akkurat på at jeg faktisk en gang gjorde det du spør om her. Jeg gjorde slik: Hei. Jeg (Navn Navnesen, Kunde Nummer: ***** ) lurer på om det er mulig å bytte min bestilling(Ordre Nummer: *****) Half-Life 2: The Orange Box PS3 -til- Assassin's Creed PS3? (IKKE LIMIDET EDITION!) De 20 kronene som blir til overs kan hvis det er mulig bare bli stående registrert på mitt navn til neste gang jeg bestiller noe. Hvis det ikke lar seg gjøre å bytte bestilling vil jeg gjerne kansellere min bestilling: (Ordre Nummer: *****) Half-Life 2: The Orange Box PS3. Mvh Navn Navnesen Jeg sendte dette til [email protected] Svaret jeg fikk: Hei Navn Navnesen Dette kan jeg ordne for deg. Det vi gjør er bare å bytte på den ordren du har registrert, og så får du en rabattkode på forskjellen i prisen som du kan bruke senere. Gi beskjed om dette høres greit ut, så skal jeg gjøre det. Med vennlig hilsen Jørn-Rudi Bjerkan Endret 15. september 2008 av Kuff1 Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 15. september 2008 Forfatter Del Skrevet 15. september 2008 Skrev en mail om at jev vil avnestille nå, håper jeg får svar i morgen. Får vel bare bestille little big planet når avbestillingen er i orden. Takker for hjelpen. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 avbestille oppfølgeren til 2 av tidenes beste spill?! aiaiai ja takk begge deler Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 15. september 2008 Forfatter Del Skrevet 15. september 2008 avbestille oppfølgeren til 2 av tidenes beste spill?! aiaiai ja takk begge deler Har ikke råd eller tid til både Fallout 3 og little big planet. Er jo ikke så alt for lenge til jul heller Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 da er det helt klart et tilfelle av feilprioritering nå skal det vel sies at du bare kan laste ned fallout3 og spille på pc da Lenke til kommentar
aspic Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Eg er meir sjokka over Kuff1 som gjekk for Assasains Creed framfor THE ORANGE BOX! Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 The orange box var rimelig dårlig på ps3, hovedsakelig slurven frame rate. Assassins Creed var derimot fantastisk. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Åja. Eg la ikkje merke til at det var snakk om PS3. På 360 derimot, eig the orange box kraftig, medan AC var noko av det mest repetive spelet eg nokon gong har hatt, heilt til eg bytta det i Bioshock. Sry, for at eg gjekk OT. =/ Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 fantastisk faktisk?... lånte det av en kamerat for en uke siden, og har ikke blitt fengt på noen som helst måte ennå.. døllt... Orange box hører hjemme på pc, uten tvil Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 15. september 2008 Forfatter Del Skrevet 15. september 2008 Får se om jeg kjøper begge eller hva jeg gjør. Er jo bare Fallout 3, Little big planet og Motorstorm 2 jeg har lyst på resetn av året, trenger kanskje ikke spare 2000 kr i oktober likevel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå