chris300 Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 (endret) Noen som kan hjelpe meg å velge.... Begge telefonene er jo så sykt kule, men jeg klarer ikke å bestemme meg.... Går fra en over 4år gammel nokia 6230, så alt vil være en forbedring... (er forsiktig med alt utstr jeg har og da pleier det som regel å leve en stund) Håper på noen svar. Mvh Endret 15. september 2008 av chris300 Lenke til kommentar
Limstift Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 (endret) Tja. Du får nesten tenke over hvilke behov du har. N95 er en profftelefon med alt av funksjoner, grei på multimedia, men med et godt kamera. iPhone er en morsom underholdningstelefon med stor "wow-faktor". God på multimedia, middelmådig kamera. Et fantastisk grensesnitt. Nå som AppStore er her, kan du også laste ned haugevis av både nyttige og unyttige ting (spill og applikasjoner). Du burde nesten prøvd begge telefonene i en butikk eller lignende, for å finne ut hvilken du liker best. Endret 15. september 2008 av Limstift Lenke til kommentar
RMNZR Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Det hviler veldig mye på om du vil ha en størst mulig skjerm med fancy touchgrensesnitt, eller om du vil ha en telefon som også har et godt kamera (samt støtte for video-opptak). Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Eller om du vil ha en MP3-spiller med telefonmulighet (iPhone), kontra en telefon med mye funksjonalitet (N95). Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 15. september 2008 Forfatter Del Skrevet 15. september 2008 Sitter å vurderer veldig for og imot. Sikler endel på n95, men sns den virker så spinkel(plastikk).. Og kamera har jeg.. Iphone ser jo drittkul ut, men er likevel usikker... Lenke til kommentar
Ty4on Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Har du sett på HTC Diamond? Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 15. september 2008 Forfatter Del Skrevet 15. september 2008 Ja, har kikket litt på denne også, men får liksom ikke helt feelingen med den.... Sært nok det også vil jeg tro...! Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 16. september 2008 Forfatter Del Skrevet 16. september 2008 Det ble N95 8gb. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå