Gå til innhold

Wipeout HD kommer 25 september!


Snerk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har alltid elsket WipEout, og dette er det suverent beste i serien. Klarer ikke å legge det fra meg. Håper man i likhet med PSP-spillene gir ut flere baner, fly og ekstras på nett etterhvert.

 

Men et spørsmål: Jeg spiller meg inn helt på toppen i de globale rekordene, men får ikke navnet mitt på high-scorene. Hvor lang tid tar det før dette skjer?

Lenke til kommentar
Tips til å bli en dreven wipeout spiller? Jeg er ikke helt der ennda. :)

En god start i alle racing spill, lær deg banene (og hvor boost/våpene ligger) og bruk en racer som passer deg, ikke se deg blind på de forskjellige speed/boost/handing på racerene.

Tror du misforstod litt, men hey, tips er jo alltid fint.

 

Er det flere enn meg som har en grim tendens til å svakt presse triggerne(speedbrakes) med uhell i et race?

Lenke til kommentar

Assegai FTW!!!

 

Synes løpseventene stort sett går greit (både tidsløp og med motstandere), men merker at det kommer til å ta lang tid før jeg klarer å ta gull i alle soneeventene. Sliter allerede med å få sølvet på Moa Therma på nivå 3.. :blush: Hadde også en plan om å ta gull i alt før jeg avanserte til neste nivå, men spørs om jeg ikke må gjøre et unntak for sonergreiene, og heller komme tilbake til de når banene sitter litt bedre i fingrene.

 

Alt i alt må jeg bare si at WipEout HD er det beste som har skjedd siden jeg fikk ny ps3 på garanti etter at lynet grillet den gamle i sommer.. :new_woot:

Lenke til kommentar

Til dere som vil så gjerne ha gull på alle, siste event er umulig. Da snakker jeg om på det vanskeligste da, selvfølelig får da får man trophy hvis man gjør alt på vanskeligste. Jeg er på siste og har igjen to race og en turnerning. Kommer til å ta ages, satt i to timer på en bane i går og klarte det ikke.

 

Man er avhenig av barrel rolls og får mange resulterer til selvmord pluss at mostanderene BARE vil ha deg. I turneringen er det så jævlig feigt fordi den som vant sist skal egentlig begynne bakerst på startlinjen men de fortsetter å starte først. Irriterende.

 

Noen som har klart Zone Zeus og har noen tips? Bruker dere BARE airlift?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...