akinesia Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 viktigste er vel å lære hvor i banen du ska ligge Lenke til kommentar
-kai- Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Har alltid elsket WipEout, og dette er det suverent beste i serien. Klarer ikke å legge det fra meg. Håper man i likhet med PSP-spillene gir ut flere baner, fly og ekstras på nett etterhvert. Men et spørsmål: Jeg spiller meg inn helt på toppen i de globale rekordene, men får ikke navnet mitt på high-scorene. Hvor lang tid tar det før dette skjer? Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Hva mener du med navnet? Får du navnet på shipe? Lenke til kommentar
Bad_Byte Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Tips til å bli en dreven wipeout spiller? Jeg er ikke helt der ennda. En god start i alle racing spill, lær deg banene (og hvor boost/våpene ligger) og bruk en racer som passer deg, ikke se deg blind på de forskjellige speed/boost/handing på racerene. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Hva mener du med navnet? Får du navnet på shipe? Du får jo navnet ditt, PSN-nick om du vil, som i alle andre spill med online-rankingsystem Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Ja, men han sier at han ikke får navnet (...) på rankingen. Da tenkte jeg at han kanksje fikk shipe sitt navn bare. Men hvorfor vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2008 Tips til å bli en dreven wipeout spiller? Jeg er ikke helt der ennda. En god start i alle racing spill, lær deg banene (og hvor boost/våpene ligger) og bruk en racer som passer deg, ikke se deg blind på de forskjellige speed/boost/handing på racerene. Tror du misforstod litt, men hey, tips er jo alltid fint. Er det flere enn meg som har en grim tendens til å svakt presse triggerne(speedbrakes) med uhell i et race? Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Tips til å bli en dreven wipeout spiller? Jeg er ikke helt der ennda. Start med å kjøre for Feisar. Det er kanskje det tregeste shipet, men lettest å styre. Når du begynner å få taket på det, så gå over til raskere modeller. Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2008 Heh, jeg spurte ikke om tips, jeg svarte bare på lomaxz sin post. Btw, tror Feizar blir litt for treig for de fleste, selv i starten. Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Assegai er nå rent herlig å kjøre med! Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Enig. Har kjørt mest Assegai og EG-X hittil, samt en del Icarus. Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Icarus og Assagai er de beste. Men problemet er shield. Der har begge dårlig på, men jeg ser ikke shield som noe problem, da man kan absorbe ting man plukker opp. Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Jeg må innrømme at Assegai er favoritten min så langt. Har ikke fått prøvd Icarus ennå... Jobber meg sakte oppover, og forlater ikke Warped før det er gull i alt. Var litt furten da jeg kom inn på 02.00.01 istedetfor 02.00.00 på en bane. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Jeg liker Mirage best, jeg. Syns jeg får gode resultater i den. Lenke til kommentar
laserdad Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Assegai FTW!!! Synes løpseventene stort sett går greit (både tidsløp og med motstandere), men merker at det kommer til å ta lang tid før jeg klarer å ta gull i alle soneeventene. Sliter allerede med å få sølvet på Moa Therma på nivå 3.. Hadde også en plan om å ta gull i alt før jeg avanserte til neste nivå, men spørs om jeg ikke må gjøre et unntak for sonergreiene, og heller komme tilbake til de når banene sitter litt bedre i fingrene. Alt i alt må jeg bare si at WipEout HD er det beste som har skjedd siden jeg fikk ny ps3 på garanti etter at lynet grillet den gamle i sommer.. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Jeg liker Assegai best. Men har nå begynt å teste ut Icarus litt også, den er jo mye raskere, og jeg ble overrasket over hvor god den var å styre. Minuset er at den har dårlig shield. Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Til dere som vil så gjerne ha gull på alle, siste event er umulig. Da snakker jeg om på det vanskeligste da, selvfølelig får da får man trophy hvis man gjør alt på vanskeligste. Jeg er på siste og har igjen to race og en turnerning. Kommer til å ta ages, satt i to timer på en bane i går og klarte det ikke. Man er avhenig av barrel rolls og får mange resulterer til selvmord pluss at mostanderene BARE vil ha deg. I turneringen er det så jævlig feigt fordi den som vant sist skal egentlig begynne bakerst på startlinjen men de fortsetter å starte først. Irriterende. Noen som har klart Zone Zeus og har noen tips? Bruker dere BARE airlift? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 (endret) Når fant alle plutselig ut at det var stas å starte turneringer med bare reverse-baner? Urk. Endret 2. oktober 2008 av Isbilen Lenke til kommentar
Bad_Byte Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Når fant alle plutselig ut at det var stas å starte turneringer med bare reverse-baner? Urk. Fordi de aller fleste (meg selv inkludert) suger på revers baner. Noe som vil øke vertens odds for å vinne. Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Jeg sliter virkelig med å få gull på speed laps i de senere eventene. Noen tips til en stakkar? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå