Fenixen Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Joa, men jeg syns trophie skal være noe man skal kunne klare med en gang hvis man er så pass god eller trent en dag. Ikke holde på ganske lenge. Få 100.000 loyalti points tar jo evigheter og å få alle skins på shipsa tar også evigheter. Litt enig med det du sier om loyalty points, menne det skal ikke være slik at man kan trene en dag og få en drøssevis med gull. Bra at det endelig kommer litt flere trophies som krever skills og ikke bare en walkthrough og fem minutter til overs.. Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Ja, du har faktisk rett. Tenkte ikke helt over det ;P Lenke til kommentar
akinesia Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Har 14 000 loyalti points allerede å da har jeg ikke spilt mye.. vunnet noen online løp å fått masse der Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Hva er greia med alle trophyene som det står "???" på? Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Hva er greia med alle trophyene som det står "???" på? De er som alle andre trophies, men du får ikke vite hva du må gjøre for å få dem. Jeg gjetter på at det er relativt enkle ting man må gjøre, men at det er usannsynlig at man gjør det. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Hva er greia med alle trophyene som det står "???" på? De er som alle andre trophies, men du får ikke vite hva du må gjøre for å få dem. Jeg gjetter på at det er relativt enkle ting man må gjøre, men at det er usannsynlig at man gjør det. Alternativt ting som er så enkle at hvis man veit at det er en trophy så blir det INGEN utfordring. Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 til dere som er interiserte, har lagt opp en trophy guide på www.ps3trophies.co.uk Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Noen som styrer med sixaxis? Eller hva det heter... Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Tror ikke det er noen stor fordel.. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Prøvde, men fant fort ut at det ikke var noe særlig. Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Noen som styrer med sixaxis?Eller hva det heter... Det eneste spillet jeg vet om som fungerer bra med motion sensor-styring er flOw. Kan aldri tenke meg at det er bra i WipEout. Det går jo så himla fort. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 eg har da godt over 50 venner og det har ikkje fryst ein einaste gang.. prøv å logg utav PSN før du starter spillet.. Takk for tips, det funket utmerket offline, men jeg måtte desverre svinge øksen for å få spilt det online ;( Lenke til kommentar
akinesia Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 eg har da godt over 50 venner og det har ikkje fryst ein einaste gang.. prøv å logg utav PSN før du starter spillet.. Takk for tips, det funket utmerket offline, men jeg måtte desverre svinge øksen for å få spilt det online ;( Må vel komme en patch snart. Så i ville ha ventet med øksen Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 (endret) Litt sent Får heller adde igjen når det evt. kommer en patch. Endret 28. september 2008 av tidus2k4 Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Woohoo.. Vant min første online-turnering. Usle 2700 loyalty points var dog litt lite. Lenke til kommentar
Blodappelsin Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Har folk klart mange trophies enda eller? Lenke til kommentar
Bad_Byte Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Noen, 13 bronse og 2 sølv. Prøvde meg på 'Beat Zico' men fikk en annen i stedet etter å ha feilet Lenke til kommentar
Lomaxz Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Hmm. Har funnet ut at jeg suger i wipeout, ikke spillt det noe særlig, skjønner ikke helt hvordan jeg skal kjøre fortest osv. Spillte online tournament i går. Tapte alle kampene . Ser ikke helt hvordan jeg skal greie å ta inn sånn 15 sekunder heller. hehe. Så har noen spørsmål: - skal man bruke speedbrakes samtidig som man svinger (f.eks aktivere venstre speedbrake samtidig som man dytter spaken til venstre i venstre sving), eller kun bruke speedbrakes og ingen styring i svake svinger? - Hva er absorption av våpnene godt for, kun for å få liv? - Side shift brukes for å treffe speed pads/weapon pads, eller andre bruk? Andre gode tips til å bli en god wipeout spiller? alle svar verdsettes Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 30. september 2008 Forfatter Del Skrevet 30. september 2008 (endret) Speedbrakes skal brukes samtidig som du svinger med den analoge stikka ja. Weapon absorption er kun for å få liv ja. Side shift kan vel bruker ved mange anledninger. Men er vel hovedsaklig for å treffe pads eller unngå miner/bomber og andre racere. Tips til å bli en dreven wipeout spiller? Jeg er ikke helt der ennda. Endret 30. september 2008 av Snerk Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 bra tips fra snerk.. spillet er grisevanskelig, men veldig kjekt når en begynner å få tak på det.. Husk at de fleste som sitter online kan alle turbo boosts og svinger på brettene utenatt vil jeg tro.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå