Gå til innhold

Wipeout HD kommer 25 september!

Snerk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Kjempefornøyd" med kjøpet jeg også. Kommer til hovedmenyen også fryser det. Gang på gang.. Får ikke spilt i det heletatt.

Leste et sted at dette er et "over 50 friends i listen" problem? Jeg har egentlig ikke lyst til å begynne å slette, noen som vet om en vei rundt dette?

Endret av tidus2k4
Lenke til kommentar

HERREGUD!

Det står faktisk feil informasjon på trophie info på PS3! Jeg prøvde å ta "Turneringsplass". Der står det at man skal vinne en løpsbox turnering på 8 baner med VANSKELIGHETS GRADEN LETT eller vaneklig. Siden det sto lett, tenkte jeg å gjøre det fort fordi det er jo vanskeligere på vanskelig.

Etter jeg var ferdig, ventet jeg på trophy meldingen men ikke noe kom. Så gikk jeg på en trohpie side på nettet og der står det faktisk at man skal gjøre det på SKILLED ELLER ELITE, altså, MIDDELS ELLER VANSKELIG! Ikke LETT som er NOVICE!

Er det neon som vet hvordan man får hele trophy collection sånn at det står på norsk i stedet for engelsk? Jeg har prøvd å endre system språk men da er dette det eneste som ikke endrer seg!

Lenke til kommentar
Tror fortsatt warhawk er verre ;p det er virkelig sinnsykt tidkrevende å få alle.

Vil ikke påstå warhawk sine er vanskelig, bare jævlig tidskrevende, og de som har spillt dette i ett år fra før har stort forsprang. Men ferdighetsbaserte trophies vil jeg påstå wipeout sine er de vanskligste til dags dato

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...