UrgeLoL Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 1080p 60 fps er digg! Har ikke vært noe stor fan av wipeout tidligere, bare testet demoer av spillet på ps1. Men dette var digg. Deilig fartsfølelse, totalt smooth fps og sylskarp grafikk uten noe form for aliasing. Så vidt jeg så. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Dette spillet er det beste kjøpet jeg har gjort av spill til PS3 sålangt, veldig moro. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Jeg er også storfornøyd med dette kjøpet. Har ikke spilt Wipeout på vanlig konsoll på mange år (tilbake til demoer til PS1), og det siste jeg spilte av Wipeout var Pure til PSP. Da blir det noe helt annet å få det på større skjerm Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 (endret) "Kjempefornøyd" med kjøpet jeg også. Kommer til hovedmenyen også fryser det. Gang på gang.. Får ikke spilt i det heletatt. Leste et sted at dette er et "over 50 friends i listen" problem? Jeg har egentlig ikke lyst til å begynne å slette, noen som vet om en vei rundt dette? Endret 26. september 2008 av tidus2k4 Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 eg har da godt over 50 venner og det har ikkje fryst ein einaste gang.. prøv å logg utav PSN før du starter spillet.. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Huff, mange vanskelige trophies. Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 altfor vansklige, spesielt zone greiene Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Zone greiene der man skal komme i 75 er drit vanskelig, og den andre der man kun skal bruke L2 og R2. Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 jeg kom til 45 zones med bare airbreaks... gjett om jeg ble sur når jeg ikke klarte det og 20 consecutive zones uten å treffe veggen er bronze trophy? er det en spøk? Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 (endret) Digger achievements i spillet jeg, ikke noe man får til om man går inn for achievements, men heller noe som kommer etter utallige timer med spilling. Endret 27. september 2008 av Zlatzman Lenke til kommentar
akinesia Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Wipeout har vel aldri vore kjent for å vare enkelt Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 HERREGUD! Det står faktisk feil informasjon på trophie info på PS3! Jeg prøvde å ta "Turneringsplass". Der står det at man skal vinne en løpsbox turnering på 8 baner med VANSKELIGHETS GRADEN LETT eller vaneklig. Siden det sto lett, tenkte jeg å gjøre det fort fordi det er jo vanskeligere på vanskelig. Etter jeg var ferdig, ventet jeg på trophy meldingen men ikke noe kom. Så gikk jeg på en trohpie side på nettet og der står det faktisk at man skal gjøre det på SKILLED ELLER ELITE, altså, MIDDELS ELLER VANSKELIG! Ikke LETT som er NOVICE! Er det neon som vet hvordan man får hele trophy collection sånn at det står på norsk i stedet for engelsk? Jeg har prøvd å endre system språk men da er dette det eneste som ikke endrer seg! Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Til dere trophie-eksperter: Er WipEout HD det vanskeligste spillet å få alle trophies i? Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Jeg vet i hvert fall ikke om det er det vanskeligste men det er det spillet man må bruke mest tid på. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Tror fortsatt warhawk er verre ;p det er virkelig sinnsykt tidkrevende å få alle. Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Njaa Hvis du eier WipEout nå og er sånn passe god og vet hvordan alle trophies skal unlockes, så skjønner du hva jeg mener. Jeg er en som VIL a 100% og får det. Men dessverre så tror jeg at jeg kommer til å feile denne gangen, hvis ikke bruke 1 år eller noe ^^ Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Var alle trophies innen rekkevidde for alle, forsvant jo hele vitsen. Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Joa, men jeg syns trophie skal være noe man skal kunne klare med en gang hvis man er så pass god eller trent en dag. Ikke holde på ganske lenge. Få 100.000 loyalti points tar jo evigheter og å få alle skins på shipsa tar også evigheter. Lenke til kommentar
techtor Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Spilt en time nå. OMG! The music!! Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Tror fortsatt warhawk er verre ;p det er virkelig sinnsykt tidkrevende å få alle. Vil ikke påstå warhawk sine er vanskelig, bare jævlig tidskrevende, og de som har spillt dette i ett år fra før har stort forsprang. Men ferdighetsbaserte trophies vil jeg påstå wipeout sine er de vanskligste til dags dato Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå