AnaXyd Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Heisann! Her om dagen sluttet Firefoxen min plutselig å lagre alle fanene jeg hadde oppe. Jeg er en som pleier å ha minst 10 faner oppe, og det er kjekt å kunne lukke firefox, med tanke på at den gjenopptar de fanene jeg drev med ved neste programoppstart. Hvordan kan jeg fikse dette? Lenke til kommentar
hernil Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Tools -> Options -> when Firefox starts: Det burde fikse det. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 24. september 2008 Forfatter Del Skrevet 24. september 2008 Det fungerer faktisk enda ikke... Jeg mener å huske at det skjedde etter at jeg installerte Norton 360. Men nå har jeg prøvd å reinstallert FF mange ganger, justert instillinger osv osv.. ENDA lagrer den ikke fanene slik at jeg kan gjenoppta øktene mine. Noen som har peiling? Lenke til kommentar
atlef Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Søk på session saver under add-ons i FF. atlef. Lenke til kommentar
Pizzaen Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Kan være noe trøbbel med at 3.0.2 har kommet... Prøv og gå til nettsidene deres og last ned 3.0.1. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 (endret) Hvis dette startet 15. september så har det jo ingenting med 3.0.2 versjonen å gjøre, men det kan hende at den faktisk løser problemet. Endret 24. september 2008 av hernil Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Har du krysset av for valget Alltid slett private data når jeg lukker Firefox under Verktøy>Instillinger>Personvern? Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 24. september 2008 Forfatter Del Skrevet 24. september 2008 Den er krysset av ja.. Skal den ikke være det? Jeg hadde jo aldri dette problemet før, og da hadde jeg ikke rørt innstillingene engang! Lenke til kommentar
hernil Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 (endret) Den sletter blant annet historikken din, noe som gjør det umulig for Firefox å huske hvilke faner du hadde oppe sist gang. Fjern krysset så skal det funke. edit: Eventuelt endre hva som slettes ved å trykke settings. Endret 24. september 2008 av hernil Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 24. september 2008 Forfatter Del Skrevet 24. september 2008 Nå fungerer det igjen.. Installerte noe som het Tabsaver også, så jeg veit ikke om den eller endringen av innstillingene hjalp! Jeg tør ihvertfall ikke å røre noe nå, som det fungerer! Takk for all hjelp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå