regine Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Har oppdatert siste software til min Nokia N95,problemet er at når eg legger inn ny software så forsvinner noen av kontaktene mine.Vet eg la inn noen kontakter for noen dager siden og de er borte vekk.Noen som vet hva som skal til for at eg ikke skal miste kontakter neste gang eg legger inn ny software Lenke til kommentar
Vighan Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Ved oppdatering av software slettes alt på telefonens minne. Du har sannsynligvis lagret noen kontakter i telefonminnet, og dermed er de blitt slettet. Du kan ta back up av hele telefon minne før oppdatering, og restore det etterpå. Eller det aller enkleste er å lagre alle kontakter på sim kortet. Lenke til kommentar
regine Skrevet 15. september 2008 Forfatter Del Skrevet 15. september 2008 Ved oppdatering av software slettes alt på telefonens minne. Du har sannsynligvis lagret noen kontakter i telefonminnet, og dermed er de blitt slettet. Du kan ta back up av hele telefon minne før oppdatering, og restore det etterpå. Eller det aller enkleste er å lagre alle kontakter på sim kortet. takker,skal heretter lagre kontaktene på sim kort Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Beste er og ta backup i blant av alt innhold på telefonen du er redd for å miste. SIM-kort lar deg kun lagre et nummer på vært navn, og ikke ha et jobb, et privat nummer samt epost adresse og andre ting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå