Kjeksmestern Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Det er ganske valig at produsentene innenfor hifi spesialiserer seg på kun høyttalere, eller kun forsterkere. Ingen ulempe nei, tvert imot. Lenke til kommentar
fhl Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 OK. Det var egentlig det jeg tenkte meg. Men et spørsmål til... Er det en ulempe og bruke to forskjellige merker? Da med tanke på at forsterker og høytalere av samme merke kanskje er litt mer optimalisert mot hverandre. Som Kjeksmesteren er inne på, man får ofte best resultat ved å kombinere ulike merker. Han som selger forsterkeren, bruker Infinity høyttalere sammen med Talk elektronikk: JD's HiFi Frode Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 18. september 2008 Forfatter Del Skrevet 18. september 2008 (endret) Er ikke digital inngang på den Talk-forsterkeren da... Vet ikke hvor gode utgangene på squeezeboxen er, men det er vel uansett best å prøve og holde signalet digitalt så lenge som mulig? Nå blir jo ikke avstanden mellom squeezebox og forsterker så fryktelig lang, og kjøper jeg skikkelige kabler så er det vel kanskje ikke så nøye med optisk/digital overføring? Endret 27. november 2008 av WhiteKnight Lenke til kommentar
fhl Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Det er ikke digital inngang på Talken. Som tidligere sagt, utgangene på SBen vil nok fungere godt i et oppsett i denne prisklassen. Du kan eventuelt oppgradere med en ekstern dac senere. Frode Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå