Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

spill virker dårlig etter formatering

Anbefalte innlegg

pc'en er ikke det nyeste på markedet:

Intel celeron 2,4ghz

512mb ram

skjermkort intel 82865G graphics controller 64mb (haha)

Windows xp pro

Jeg hadde/har dilla på generals zero hour, men hadde problemer med maskina for en stund tilbake, så formaterte harddisken og la inn alt på nytt. Etter dette så vil ikke Zh virke.. dvs det starter opp, men hakker fra introen og gir seg ikke... Dette virket fint før, selvfølgelig på laveste grafikk.

nyeste drivere og directX er installert.

noen sier det kan være at grafikkortet ikke tegner grafikken, åssen finner jeg ut av dette? Ellers er det noen som har ett forslag til hva problemet kan være?

Er ikke noe virus eller programmer i bakgrunn som bruker ressurser

Blir veldig takknemlig!!

ps. jeg er ikke spesielt inn i pc så prøv å være tydelige:p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Høres nesten ut som det er en feil med driveren til grafikkortet.. Er du sikker på at du har installert riktig versjon?

innstallerte de som var på dell sine hjemmesider, fant de via konfiguratoren der.. min heter dimension 3000

driverne på intel sine sider kan jeg ikke installere, får beskje om å kontakte pc produsent

Du hadde og bruker xp p???

hadde xp home edition, lasta ned og xp pro og innstallerte det. har sp 3

Endret av SirBertone
Lenke til kommentar
ville tro at du har for "nye" drivere eller opprativ system for pc din husker ikke hva som er fravet for xp pro, men tror du ligger akkurat over:P bare det krever jo mer av pc din... hakke bytta fra 32 bitt til 64 også?:p

hmmm.. hehe aner ikke. åssen finner jeg ut det? om det er 32 eller 64bit

Lenke til kommentar
Syntes det er litt rart? Dell har bare drivere til xp og ikke home. Det skal også følge med noen cder, men men...

Høyre klikk på min data maskin - egenskaper - Enhetsbehandling

Da får du opp en oversikt over alle driverne dine.... se hva det står der

Er ikke noe spesielt der, utenom at det er drivere installert

Lenke til kommentar

humm.... Da begynner jeg å gå tom for muligheter.... Du kjører xp pro på minste krav i ram, skjermkort er jeg ikke sikker på. Det å bytte deler i en dell pc anbefaler jeg ikke. Prøvde det selv og de gikk ikke overens:P vet ikke om det fortsatt er sånn. da snakker jeg om en dell pc som er 4 år gammel. Men hvis du noen gang har tenkt til å bytte pc anbefaler jeg på det sterkeste å holde seg unna dell;) de har ikke service i norge.. er en annen på forumet som prøver å fikse dell pcen sin... han blir bare satt over til india og england:P men ville tippe på at pc din er for dårlig, men rart at du da har kjørt dette spillet før uten prob.

Lenke til kommentar
humm.... Da begynner jeg å gå tom for muligheter.... Du kjører xp pro på minste krav i ram, skjermkort er jeg ikke sikker på. Det å bytte deler i en dell pc anbefaler jeg ikke. Prøvde det selv og de gikk ikke overens:P vet ikke om det fortsatt er sånn. da snakker jeg om en dell pc som er 4 år gammel. Men hvis du noen gang har tenkt til å bytte pc anbefaler jeg på det sterkeste å holde seg unna dell;) de har ikke service i norge.. er en annen på forumet som prøver å fikse dell pcen sin... han blir bare satt over til india og england:P men ville tippe på at pc din er for dårlig, men rart at du da har kjørt dette spillet før uten prob.

Ja det har virket helt fint før.. bytte deler blir uaktuelt.

Eneste som kan være er at det er xp pro da? å få tak i den xp jeg hadde er vel umulig nå..?

Lenke til kommentar
Hvis du ser under eller bak pcen din skal det være ett klistre merke fra windows.. Der skal det stå windows xp home og Reg key.... men på dell.no finner du bare drivere til xp pro..

Ja er en lapp bak der ja, til xp home edition med reg key.. men er vel ikke stort jeg får brukt den til?

Lenke til kommentar
#8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold

Fra nå av følges dette, også i denne tråden. Flere poster har forsvunnet.

(Og som vanlig skal ikke denne posten kommenteres i tråden. Send evt. PM)

Endret av cyclo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...