Husam Skrevet 15. september 2008 Rapporter Del Skrevet 15. september 2008 ...og er villig til å hjelpe meg med en bitteliten oversettelse? Er bare et lite kontraktsdokument jeg trenger å vite hva står i før det underskrives. PM meg MSN'en din eller noe om du gidder, hadde vært konge! Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 16. september 2008 Rapporter Del Skrevet 16. september 2008 ...og er villig til å hjelpe meg med en bitteliten oversettelse? Er bare et lite kontraktsdokument jeg trenger å vite hva står i før det underskrives. PM meg MSN'en din eller noe om du gidder, hadde vært konge! Jobba i Velizy utenfor Paris i 2 år, men snakker på ingen måte flytende nok til kontrakter, men det jeg gjorde hver gang jeg hadde behov for det der, var å ta online oversettere flittig i bruk. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. september 2008 Rapporter Del Skrevet 16. september 2008 Flyttes til språk-kategorien. Lenke til kommentar
Ninja_Noob Skrevet 6. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2008 kan noe fransk ja han er lærer som ikke kunne lære bort noe 1. året, så de neste 2 årene blei helt håpløse siden jeg ikke kunne basic grammatikk så gav egentlig opp men fikk med meg noe da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå