Sjanten84 Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Hei. Jeg har spilt halo 3 en stund nå og søker norske spillere. Min GT er:SjaNteN84 send meg en friends invite. Søker en norsk clan å. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Hei. Jeg har spilt halo 3 en stund nå og søker norske spillere. Min GT er:SjaNteN84 send meg en friends invite. Søker en norsk clan å. Count me in.Hvis du får svar fra en som heter Haai så kan du akseptere Lenke til kommentar
Laland Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Kan godt være med på noen runder, men må få frigjort litt plass på vennelisten. Er alltid gøy å spille med norske folk! Lenke til kommentar
rekyl Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Jeg er gjerne med å spille. Foretrekker å spille med norske, så kan være kjekt å få noen flere aktive spillere på listen. GT: ricemaN parodY Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Du sjekket kike stickyen i denne kategorien da? Spille Halo 3 - Online? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå