Sheila Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Hei Jeg har en hp laptop. Nå nylig har plutselig skjermen begynt å blinke (på den ene siden). Hvis jeg skrur ned lysstyrken ser man ikke blinkingen, men det blir for mørkt til å se andre ting. Hva kan denne blinkingen komme av, og hva kan jeg gjøre for å fikse det? Lenke til kommentar
Pinkey Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Vil tro det har skjedd en liten feil med enten skjerm eller grafikkort tenker jeg. Vært borti sammen problem 2 ganger på jobben (hp bærbare i dette tilfelle også). Jeg fikk en service på dem, og det viste seg at det var grafikkortet som hadde en svakhet. Lenke til kommentar
Sheila Skrevet 15. september 2008 Forfatter Del Skrevet 15. september 2008 Aha.. Men er det noe jeg kan gjøre, bortsett fra å sende den inn til service? Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Kan være ett problem med den ene av baklyslampene, siden problemet ikke er til stede når lyset skrus ned. Hvis dette er tilfelle, så er service vanligvis det som må til, siden dette krever inngrep i maskinen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå