Gå til innhold

Star Wars Force Unleashed, alt blir diskutert her!

Anbefalte innlegg

Hah :p Jeg orket ikke å vente med å finne alle fargene på sverdet.. så jeg Jukset litt.. :p Så tok en kode for alle Crystall fargene.. xD Men så synts jeg det var så dumt å bare ha sånne dårlige kostymer så jeg tok en cheat for 32 Kostymer ;D Det er digg å være Emperor ;D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva skal man gjøre på oppdraget "Align the pulsarium rings" ?

Har prøvd å samle alle ringene men det skjer ikke noe. Så kommer laser strålen og da begynner

ringene å snurre rundt igjen. har prøvd 1000000 ganger:S

Når du har samlet alle ringene kommer det opp en liten bru på hver ennde.. Du må hoppe over til neste ;)

åja :D trodde man måtte stoppe begge 2 på en gang jeg :p

Lenke til kommentar
Hva skal man gjøre på oppdraget "Align the pulsarium rings" ?

Har prøvd å samle alle ringene men det skjer ikke noe. Så kommer laser strålen og da begynner

ringene å snurre rundt igjen. har prøvd 1000000 ganger:S

Når du har samlet alle ringene kommer det opp en liten bru på hver ennde.. Du må hoppe over til neste ;)

åja :D trodde man måtte stoppe begge 2 på en gang jeg :p

Det trodde jeg også på førsten.. xD

Lenke til kommentar
Har hørt om dette, men aldri skjedd med meg. Hørt om at det er mye bugs, men kan ikke si jeg har sett noen egentlig. Satt meg fast i et sniper tårn i Kashyyk, men ellers har det kjørt veldig smooth. Bra spill!

Okei.. Det skjedde med meg 1 gang da jeg tillfeldig på en av banene klarte og hoppe mot veggen og falle ut av heisen.. Altså gikk gjennom veggen.. lettere sagt xd og kom meg ikke tilbake.. og på Imperial Kashyyk banen der alt plutselig forsvant.. :(

Lenke til kommentar

Jeg elsket KOTOR I og KOTOR II og har også spillt en del andre SW spill. Da er det avgjort, henter det i morgen. Jeg likte demoen, men måtte bare vite om spillet var underholdende nok til å forsvare et kjøp. Ettersom du har spillt igjennom flere ganger så tar jeg det som et hint :p

Endret av -Zeitgeist-
Lenke til kommentar

Jeg har aldri vært noen stor fan av Star Wars spillene, men etter å ha prøvd demoen til dette er det en klar julegavefavoritt :p

På demoen bare leker jeg meg rundt med comboene som er, og gleder meg til å prøve featuren der man kan kjøpe nye comboer! Dette er et herlig spill!

Lenke til kommentar
Jeg har aldri vært noen stor fan av Star Wars spillene, men etter å ha prøvd demoen til dette er det en klar julegavefavoritt :p

På demoen bare leker jeg meg rundt med comboene som er, og gleder meg til å prøve featuren der man kan kjøpe nye comboer! Dette er et herlig spill!

Du kan bare glede deg, de comboene du får er veldig kule og sterke!

Lenke til kommentar

Når dere skriver ting i spoilertag, vennligst skriv over hva spoileren handler om. F.eks "Spoiler om endingen på spillet" eller "Spoiler om farge på lightsaber".

Jeg har kjøpt spillet nå, sitter å spiller det nå. Helt genialt spill, er på mission nummer 2.

Få igang litt diskusjon her! :p

Endret av -A-
Lenke til kommentar

Tok meg gjennom spillet på Sith Lord første gang (på grunn av å få 3 achievements i èn spillomgang), og jeg må si det var rimelig vanskelig.

Men så tar jeg alt om igjen på Sith Master, og plutselig er det kjempelett. Ja, jeg startet fra begynnelsen, uten noen som helst force-oppgraderinger. Jeg anbefaler å starte på Sith Lord fordi det tvinger deg til å bli god til å bruke kreftene samtidig som du er sparsom i rette øyeblikk.

Er på siste brett nå, Sith Master, og jeg føler meg langt sterkere enn jeg gjorde da jeg var her som Sith Lord.

Tip: misbruk Force Grip og Throw til de grader. Du tenker "det gjør jeg jo". Nei. Bruk mer, mye mer.

Lightning Granade (force grip + lightning) og/eller impale funker også noe sinnsykt.

Endret av Xpm
Lenke til kommentar
Tok meg gjennom spillet på Sith Lord første gang (på grunn av å få 3 achievements i èn spillomgang), og jeg må si det var rimelig vanskelig.

Men så tar jeg alt om igjen på Sith Master, og plutselig er det kjempelett. Ja, jeg startet fra begynnelsen, uten noen som helst force-oppgraderinger. Jeg anbefaler å starte på Sith Lord fordi det tvinger deg til å bli god til å bruke kreftene samtidig som du er sparsom i rette øyeblikk.

Er på siste brett nå, Sith Master, og jeg føler meg langt sterkere enn jeg gjorde da jeg var her som Sith Lord.

Tip: misbruk Force Grip og Throw til de grader. Du tenker "det gjør jeg jo". Nei. Bruk mer, mye mer.

Lightning Granade (force grip + lightning) og/eller impale funker også noe sinnsykt.

Enig der. Impale er det mest effektive killing move på spillet.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...