Gå til innhold

Star Wars Force Unleashed, alt blir diskutert her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Riv ned helt til du ser den første Tie Fighteren skyter det første skuddet, da hopper du til siden. Stå helt til høyre eller helt til venstre og zapp ned alle Tie Fighterene så fort som mulig med Lightning, og når du er ferdig fortsetter du å dra på Star Destroyeren.

 

Bruker du for lang tid på Tie Fighterene så vrir Star Destroyeren seg tilbake på tvers av skjermen, men den drar ikke noe lenger unna enn der du sist satt den. Du må derimot bruke tid på å vri den tilbake.

 

Nøkkelord: Vær kjapp med Tie Fighterene!

Lenke til kommentar

Jepp, fant ut av det til slutt etter mye banning.

 

Men over til noe helt annet:

- Noen som synes dette spillet er for vanskelig til tider? Jeg har klart ut spillet nå på sith warrior difficulty, og det er enda to vanskelighetsgrader igjen. Har begynt på nytt på Sith master difficulty og så langt, blir det altfor vanskelig allerede på første mission(ikke prouloge)

 

- Hadde da selfølgelig tenkt at, jaja det blir sikkert ikke så vanskelig å spille gjennom på sith master siden jeg sikkert bare fortsetter på de force powers jeg allerede fikk på første gjennomgang.Men neida, nå man begynne helt på nytt med levling. Idiotisk spør du meg.

 

- Achivements? Jommen sa jeg smør. Skal du ha MESTEPARTEN tvinges du til spille 10 ganger gjennom spillet skal du få alle "500 kills" achivementene, siden du ikke kan unlocke alle force powers og moves gjennom spillet.

 

- Og kan noen fortelle meg hva save knappen egentlig er for? Pynt? Saver jeg et sted kommer jeg alltid tilbake til checkpoint, uannsett hvor jeg loader fra...

 

Kjenner jeg er litt irritert egentlig, har lyst til å gjennomføre på sith master, men siden første gjennomgang var ganske vanskelig tror jeg at jeg driter i det...

Lenke til kommentar
Joda, fikk ned destroyeren, var ikke vanskelig, mest plagsomt. Du får ganske mye helse for hver TIE-fighter du klarer å knuse, men man må ikke bruke for lang tid mellom hver gang man tar knekken på de.

 

Kjøpte spillet etter jobb på fredag, og ble ferdig med det i dag. Ekstremt vanskelig, men man kan skru ned vanskelighetsgraden i options uten å måtte starte på nytt, noe som jeg gjorde på siste level for å få gjort ferdig spillet uten å dø 200 ganger til.

 

Fikk du fortsatt achivement for å gjennomføre spillet på den vanskelighetsgraden du spillte på?

 

Aner ikke. Har aldri brydd meg om achivements, bare spilling for å ha det gøy. :)

Lenke til kommentar

Men når det er sagt, spillet blir for lett på laveste vanskelighetsgrad. Når du skrur på vanskelighetsgraden som er hakket over (sith master) blir slutten av spillet ofte til en irriterende opplevelse. Klarte å kjempe meg til siste bane med sith master, men begynnelsen av oppdraget er helt ekstrem. Etter å ha blitt drept 20+ ganger begynte jeg å lete etter smutthull for å løpe rett forbi fiendene, og det fant jeg heldigvis. Det hele endte opp med at jeg gikk på options og endret vanskelighetsgraden til det enkleste, noe som heldigvis er mulig in-game. Det hele ble en enkel opplevelse de 30 minuttene jeg hadde igjen av spillet.

Lenke til kommentar

Hei!

Kan noen fortelle meg om den siste fighten?

 

 

Vi velger vel hvem av Darth V. og the Emperor vi vil sloss mot..? Så valgte jeg the "good guys", men midt i fighten falt jeg på en eller annen måte ned,utenfor det blå skjoldet.. Så ble jeg til slutt drept av lilla lyn.. Plutselig når jeg respawna,måtte jeg sloss mot Darth!! omg.. Så.. Hva skjer etter at man har slått the Emperor? :) orker ikke gå gjennom en gang til.. =/

 

Lenke til kommentar
er denne slutten i nøyaktig samsvar med star wars historien? Det var altså en jedi som han fyren?

 

Ja, det var jo da Starkiller/The Appentice som organiserte hele opprøret, på ordre fra Darth Vader.

 

Opprinnelig var jo bare planen til Darth Vader å bruke gutten til å drepe de gjenstående Jediene slik at han slapp å løfte en finger selv. Og så skulle gutten lokke frem opprørslederne, slik at Vader kunne bringe dem til Keiseren.

 

Etter at Vader hadde fanget opprørslederne skulle han drepe gutten for å ta all æren selv, men Starkiller overlevde, og ga da den siste tuppen i leggen mot Keiseren som fikk opprørslederene til å forme Alliansen.

 

Pga ofrelsen til Starkiller ber Keiseren om at Darth Vader er hensynsløs i sin jakt på opprørslederne nå som de har stukket av. Og det er der Film nr4 starter, ved Vaders grusomme jakt på opprørere.

 

Så Starkiller er å beregne som en god Jedi, ikke som en ond Sith.

Temmelig driti på leggen av Keiseren & Co da :!:

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...