Tehjoran Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Hah Jeg orket ikke å vente med å finne alle fargene på sverdet.. så jeg Jukset litt.. Så tok en kode for alle Crystall fargene.. xD Men så synts jeg det var så dumt å bare ha sånne dårlige kostymer så jeg tok en cheat for 32 Kostymer ;D Det er digg å være Emperor ;D Lenke til kommentar
fyshy Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Hva skal man gjøre på oppdraget "Align the pulsarium rings" ? Har prøvd å samle alle ringene men det skjer ikke noe. Så kommer laser strålen og da begynner ringene å snurre rundt igjen. har prøvd 1000000 ganger:S Når du har samlet alle ringene kommer det opp en liten bru på hver ennde.. Du må hoppe over til neste åja trodde man måtte stoppe begge 2 på en gang jeg Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Hva skal man gjøre på oppdraget "Align the pulsarium rings" ? Har prøvd å samle alle ringene men det skjer ikke noe. Så kommer laser strålen og da begynner ringene å snurre rundt igjen. har prøvd 1000000 ganger:S Når du har samlet alle ringene kommer det opp en liten bru på hver ennde.. Du må hoppe over til neste åja trodde man måtte stoppe begge 2 på en gang jeg Det trodde jeg også på førsten.. xD Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Noen som har fått en sånn slags Bug på spillet.. At man liksom "detter" ut av verdenen..? Har skjedd på meg 2 ganger.. Blir ganske irritert.. :S Lenke til kommentar
Mikkiaveli Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Har hørt om dette, men aldri skjedd med meg. Hørt om at det er mye bugs, men kan ikke si jeg har sett noen egentlig. Satt meg fast i et sniper tårn i Kashyyk, men ellers har det kjørt veldig smooth. Bra spill! Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Har hørt om dette, men aldri skjedd med meg. Hørt om at det er mye bugs, men kan ikke si jeg har sett noen egentlig. Satt meg fast i et sniper tårn i Kashyyk, men ellers har det kjørt veldig smooth. Bra spill! Okei.. Det skjedde med meg 1 gang da jeg tillfeldig på en av banene klarte og hoppe mot veggen og falle ut av heisen.. Altså gikk gjennom veggen.. lettere sagt xd og kom meg ikke tilbake.. og på Imperial Kashyyk banen der alt plutselig forsvant.. Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 NEI NEI NEI. Hadde tenkt å kjøpe dette spillet, men nå har jeg lest igjennom alt som er av spoilere i tråden (jeg er svak). Ny tv i posten om et par dager. Er det værdt å skaffe seg dette? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Det ser bra ut, og er morsomt (kommer an på hvor fan du er av denne type spill) Har du råd til ny TV har du råd til dette også Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) Jeg elsket KOTOR I og KOTOR II og har også spillt en del andre SW spill. Da er det avgjort, henter det i morgen. Jeg likte demoen, men måtte bare vite om spillet var underholdende nok til å forsvare et kjøp. Ettersom du har spillt igjennom flere ganger så tar jeg det som et hint Endret 7. oktober 2008 av -Zeitgeist- Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Jeg har aldri vært noen stor fan av Star Wars spillene, men etter å ha prøvd demoen til dette er det en klar julegavefavoritt På demoen bare leker jeg meg rundt med comboene som er, og gleder meg til å prøve featuren der man kan kjøpe nye comboer! Dette er et herlig spill! Lenke til kommentar
DragonsHeaven Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Jeg har aldri vært noen stor fan av Star Wars spillene, men etter å ha prøvd demoen til dette er det en klar julegavefavoritt På demoen bare leker jeg meg rundt med comboene som er, og gleder meg til å prøve featuren der man kan kjøpe nye comboer! Dette er et herlig spill! Du kan bare glede deg, de comboene du får er veldig kule og sterke! Lenke til kommentar
Mikkiaveli Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Helt klart et veldig fett spill, spillt i gjennom det tre ganger nå, men har det fortsatt gøy! Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 (endret) Når dere skriver ting i spoilertag, vennligst skriv over hva spoileren handler om. F.eks "Spoiler om endingen på spillet" eller "Spoiler om farge på lightsaber". Jeg har kjøpt spillet nå, sitter å spiller det nå. Helt genialt spill, er på mission nummer 2. Få igang litt diskusjon her! Endret 13. oktober 2008 av -A- Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Spillet er uten tvil genialt. Har enda bare fått tid til å runnet det en gang. Men blir vell flere når jeg får litt fri på skolen. Gleder meg til å starte på vanskeligere vanskelighetsgrad. Lenke til kommentar
Xpm Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 (endret) Tok meg gjennom spillet på Sith Lord første gang (på grunn av å få 3 achievements i èn spillomgang), og jeg må si det var rimelig vanskelig. Men så tar jeg alt om igjen på Sith Master, og plutselig er det kjempelett. Ja, jeg startet fra begynnelsen, uten noen som helst force-oppgraderinger. Jeg anbefaler å starte på Sith Lord fordi det tvinger deg til å bli god til å bruke kreftene samtidig som du er sparsom i rette øyeblikk. Er på siste brett nå, Sith Master, og jeg føler meg langt sterkere enn jeg gjorde da jeg var her som Sith Lord. Tip: misbruk Force Grip og Throw til de grader. Du tenker "det gjør jeg jo". Nei. Bruk mer, mye mer. Lightning Granade (force grip + lightning) og/eller impale funker også noe sinnsykt. Endret 15. oktober 2008 av Xpm Lenke til kommentar
Mikkiaveli Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Tok meg gjennom spillet på Sith Lord første gang (på grunn av å få 3 achievements i èn spillomgang), og jeg må si det var rimelig vanskelig. Men så tar jeg alt om igjen på Sith Master, og plutselig er det kjempelett. Ja, jeg startet fra begynnelsen, uten noen som helst force-oppgraderinger. Jeg anbefaler å starte på Sith Lord fordi det tvinger deg til å bli god til å bruke kreftene samtidig som du er sparsom i rette øyeblikk. Er på siste brett nå, Sith Master, og jeg føler meg langt sterkere enn jeg gjorde da jeg var her som Sith Lord. Tip: misbruk Force Grip og Throw til de grader. Du tenker "det gjør jeg jo". Nei. Bruk mer, mye mer. Lightning Granade (force grip + lightning) og/eller impale funker også noe sinnsykt. Enig der. Impale er det mest effektive killing move på spillet. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 (endret) Eneste som slår meg når jeg spiller gjennom dette er hvor mye jeg digger Star Wars og med nye serien Clone Wars har jeg virkelig lyst at det kommer nytt SW MMO ! Bare like actionpreget som dette. Endret 19. oktober 2008 av Avean Lenke til kommentar
Xpm Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 (endret) Eneste som slår meg når jeg spiller gjennom dette er hvor mye jeg digger Star Wars og med nye serien Clone Wars har jeg virkelig lyst at det kommer nytt SW MMO ! Bare like actionpreget som dette. De jobber med et KOTOR MMO. Fakta. http://www.massively.com/2008/07/17/kotor-...lectronic-arts/ Eh, så klart er det old news, mene hey jeg bare svarer. Endret 25. oktober 2008 av Xpm Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Oh. My. God. Har bare dette til PSP så langt, men så klart jeg skal ha det på 360'en også etter å ha lest en del (spoilers) om gameplay her. Og Clone Wars-serien var morsom Lenke til kommentar
Efagimo Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Skal kjøpe meg ein 360 til neste helg, men pokker kva spel skal eg skaffe meg?? Dette eller Gears of War 2? Treng hjelp snarast! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå