Christian83 Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 (endret) Hei! Har tittet en deeel rundt på nettet de siste ukene og kommet frem til fire modeller som jeg ser på som interessante. Bruksområde: -Vanlig tv titting, så langt over vanlig antennekabel -Xbox 360 spilling, krigsspill, gta osv.. Rom: Avstand til tven blir min 2,5m, vanlig stue, det vil si lyst på dagen, muligheter for å mørklegge mot kvelden ved filmtitting. Stort sett lyst rom ved spilling vil jeg anta. Budsjett: Opp til 14 000,- (absolutt maks;) ) Her er noen tver jeg har kommet frem til selv, noen som har noen formening om hvordan disse er i kvalitet osv? Philips 47PFL5603D til 11890,- : Philips Philips 42PFL7403D til 9990,- : Philips Samsung PS50A457 til 9750,- : Samsung Kom gjerne med forslag til andre tver, kanskje noen som er rimeligere også, men fortsatt gode tver? Jeg har ikke helt en formening om hvor bra kontrasten skal være, men den må være god nok til xbox 360 spilling;) Usikker på valg av lcd eller plasma også.. Har to tver til jeg ønsker å legge til her: Toshiba 42XV505D til 9000,- Toshiba Og en Samsung LE46A559 til 11 000,- Samsung Endret 15. september 2008 av Christian83 Lenke til kommentar
LORD G10 Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Hei! Har tittet en deeel rundt på nettet de siste ukene og kommet frem til fire modeller som jeg ser på som interessante. Bruksområde: -Vanlig tv titting, så langt over vanlig antennekabel -Xbox 360 spilling, krigsspill, gta osv.. Rom: Avstand til tven blir min 2,5m, vanlig stue, det vil si lyst på dagen, muligheter for å mørklegge mot kvelden ved filmtitting. Stort sett lyst rom ved spilling vil jeg anta. Budsjett: Opp til 14 000,- (absolutt maks;) ) Her er noen tver jeg har kommet frem til selv, noen som har noen formening om hvordan disse er i kvalitet osv? Philips 47PFL5603D til 11890,- : Philips Philips 42PFL7403D til 9990,- : Philips Samsung PS50A457 til 9750,- : Samsung Kom gjerne med forslag til andre tver, kanskje noen som er rimeligere også, men fortsatt gode tver? Jeg har ikke helt en formening om hvor bra kontrasten skal være, men den må være god nok til xbox 360 spilling;) Usikker på valg av lcd eller plasma også.. Har to tver til jeg ønsker å legge til her: Toshiba 42XV505D til 9000,- Toshiba Og en Samsung LE46A559 til 11 000,- Samsung Her var det jo mildt sagt en skog med valg:) Den beste tv-en på listen er nok Samsung LE46A559! Den vil du neppe bli sint på. Du burde også sjekke ut både Panasonic PX80 og LG PG6000. De to siste er meget bra plasma modeller til en latterlig lav penge... Lenke til kommentar
Christian83 Skrevet 15. september 2008 Forfatter Del Skrevet 15. september 2008 Her var det jo mildt sagt en skog med valg:) Den beste tv-en på listen er nok Samsung LE46A559! Den vil du neppe bli sint på. Du burde også sjekke ut både Panasonic PX80 og LG PG6000. De to siste er meget bra plasma modeller til en latterlig lav penge... Hehe, det ble endel tver, er jo nok å velge i! Hva med denne mot px80: Samsung 42" TV PS42A457 Samsung Og er det noen forskjell fra denne mot denne: Samsung Jeg klarer ikke se noen forskjell... Takk for svar forresten! Lenke til kommentar
LORD G10 Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Her var det jo mildt sagt en skog med valg:) Den beste tv-en på listen er nok Samsung LE46A559! Den vil du neppe bli sint på. Du burde også sjekke ut både Panasonic PX80 og LG PG6000. De to siste er meget bra plasma modeller til en latterlig lav penge... Hehe, det ble endel tver, er jo nok å velge i! Hva med denne mot px80: Samsung 42" TV PS42A457 Samsung Og er det noen forskjell fra denne mot denne: Samsung Jeg klarer ikke se noen forskjell... Takk for svar forresten! Samsung sine plasma skjermer har jeg ikke så veldig peiling på, men de går for å være gode. Allikevel tror jeg du vil få mest tv om du går for LG eller Panasonic. Lenke til kommentar
Christian83 Skrevet 16. september 2008 Forfatter Del Skrevet 16. september 2008 Hmm.. da heller det litt mot den samsungen plasma til 7 lapper Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå