Plinge93 Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Jeg sitter i elevrådet på Marvik skole, og vi skal kjøpe noen innemål til gymsalen. Gymsalen vår er egetlig ganske liten, men jeg tenkte på noen mål med størresle hånballmål elns... Noen som vet om noen veldi billige mål det går an å få tak i? Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 10-15M med 2x4", skruer, muttre og litt garn? Lenke til kommentar
affe90 Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Er ikke så lett om du ikke har et budsjett, eller en enkel prisklasse. Det kan koste alt fra 3-4 laken til 20.000. Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Er ikke så lett om du ikke har et budsjett, eller en enkel prisklasse. Det kan koste alt fra 3-4 laken til 20.000. Skal dere ha håndballmål i en liten gymsal? ;=O o_Ô Lenke til kommentar
affe90 Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Er ikke så lett om du ikke har et budsjett, eller en enkel prisklasse. Det kan koste alt fra 3-4 laken til 20.000. Skal dere ha håndballmål i en liten gymsal? ;=O o_Ô Jeg skal ikke ha noen tings som helst jeg, bare prøvde å hjelpe en trådstarter som aldri svarte Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Er ikke så lett om du ikke har et budsjett, eller en enkel prisklasse. Det kan koste alt fra 3-4 laken til 20.000. Skal dere ha håndballmål i en liten gymsal? ;=O o_Ô Jeg skal ikke ha noen tings som helst jeg, bare prøvde å hjelpe en trådstarter som aldri svarte Ok Lenke til kommentar
Plinge93 Skrevet 6. november 2008 Forfatter Del Skrevet 6. november 2008 Sorry for at jeg ikke har svart! Men takk for all hjelp Har fått tak i noen mål nå, så jeg trenger ikke mer hjelp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå