ronndi Skrevet 15. januar 2002 Del Skrevet 15. januar 2002 Håper noen kan hjelpe meg. Dette kortet har en "USB PC2PC" port. Er dette et innebygd nettverkskort? Og i tilfelle, kan jeg bruke det til å koble opp mot bredbånd? Lenke til kommentar
pkalle Skrevet 15. januar 2002 Del Skrevet 15. januar 2002 Quote: On 2002-01-15 18:16, ronndi skrev:Håper noen kan hjelpe meg.Dette kortet har en "USB PC2PC" port.Er dette et innebygd nettverkskort?N,ja!Og i tilfelle, kan jeg bruke det til å koble oppmot bredbånd?Nei PC2PC er litt spesielt, det er noe som MSI har funnet på som gjør det mulig å koble 2 maskiner sammen ved hjelp av USB kabel. Jeg har selv vert eier av 2 maskiner med dette, men aldri brukt det. Jeg kan ikke se hvordan det er brukende til noe foruten om det er 2 stk som skal spille mot hver andre og begge har MSI HK med PC2PC. Til bredbånd er det 10mbit TP, LAN som er tingen. Lenke til kommentar
ronndi Skrevet 15. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2002 det er forklaring bra nok Takk for hjelpen. Lenke til kommentar
BBC Skrevet 15. januar 2002 Del Skrevet 15. januar 2002 Såvidt jeg har forstått trenger man kun en pc med et MSI hovedkort som støtter pc2pc. Deretter er det bare å koble den til hvilken som helst bærbar/stasjonær pc med en usb-kabel og voila har man nettverk. Ulempen er dog 12 Mbps max hastighet. Link: http://www.msi.com.tw/support/techexpress/..._tech/pc2pc.htm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå