Erad Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Har akkurat kjøpt meg et Terratec Cinergy 400 tv kort. installerte opplegget men når jeg skal starte programmet så kommer det bare opp en slik kjei "TerraTec TV Software for WDM drivers has encountered a problem and needs to close. We are sorry for the inconvenience." for no møkk, og ikke finnes det noen oppdateringer på nettet heller, Terratec siden funker tydeligvis ikke.. Er det noen som har en oppdatert driver, kanskje det kan funke? Lenke til kommentar
Yamato47 Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Putt kortet i en annen pci-slot og prøv på nytt. Lenke til kommentar
raptor@2002 Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Hadde samme problemet med samme kort. Restartet og da funket det. Skrev en mail til terratec på torsdag vedr. nedlasting av nye drivere, forsøkte i går å da gikk det fint å laste ned den nyeste softwaren. Går veldig godt nå :smile: PS! Funker nedlastingen fortsatt ikke kan jeg alltids sende deg den Lenke til kommentar
Erad Skrevet 1. april 2003 Forfatter Del Skrevet 1. april 2003 skal prøve driverne på nytt.. men jeg trur jeg har fått tak i det på et annet sted (et eller anna "Strange" country) men prøver igjen og det med å bytte pci slot.. kan bli litt vanskelig, da må jeg ommøblere hele maskina!! aghhhhhhhh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå