vibsta Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 fire bilder fra en new york tur, kanskje vel mye redigert men syns de har en passende new york feeling. 1. bygning i brooklyn 2. brannstasjonen i chinatown "dragonfighters 3. naked cowboy time square 4. fly på dekket av hangaskip på manhatten Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Det første har noe, men ikke nok. Det andre engasjerer meg veldig lite. Men de to siste synes jeg er bra, spesielt den nakne cowboyen. Jeg liker uskarpheten og den utydelige bakgrunnen. Den spesielle posituren løfter også bildet. Jagerflyet er også et godt bilde. Det virker litt merkelig med et jagerfly midt i storbyen, og det sikkert derfor jeg umiddelbart liker det. Skyskraperne i bakgrunnen utgjør en uvanlig kulisse for slike fremkomstmidler, og skaper kanskje en litt skremmende kommentar til 9/11. Du har vært heldig med det objektet, og du har løst oppgaven bra. Skyskraperne er delvis gjemt bak flyet, noe gjør at hovedmotivet blir litt frigjort fra omgivelsene. Som likevel er tydelig tilstedeværende. Men favoritten er utvilsomt den nakne cowboyen. Lenke til kommentar
vibsta Skrevet 15. september 2008 Forfatter Del Skrevet 15. september 2008 Takk for komentarene, ganske lik mine egne meninger om disse bildene Det andre engasjerer meg veldig lite. Synes det er synd at jeg ikke klarer å engasjere med dette bilde. Eller rettere sagt synd jeg ikke fikk tatt et bedre bilde av motivet. Jeg synes det var en veldig bra kulturell greie med tanke på kinesisk historie og kultur at brannstasjonen i chinatown heter dragonfighters Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå