Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Slutt med dama. Hva gjør jeg?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er man ung, så er over et år veldig mye. Er jo absolutt mer enn god nok tid til å utvikle dype følelser. Men hva er det egentlig du er ute etter når du ikke får til annet enn å deppe? jeg tviler på at noen kommer til å klare å komme med et supert tips. På en annen side så er det vel alltids godt å få luftet tankene sine, og å få litt respons?

Lenke til kommentar

Jeg var som en zombie i flere uker jeg. Jeg kan definitivt si at jeg vet hvordan du har det - det som hjalp meg var at jeg hold meg selv opptatt med ting hele tiden. Så fort jeg var alene så begynte jeg bare å grine for faen. :) Så jeg et snev av romantikk på tv så var det som om at hjertet ble revet ut av brystet på meg på nytt.

 

Ikke sitt alene, kom deg ut av huset og finn på noe sammen med venner. Hold deg selv opptatt med andre ting. Meste av årsaken til at ting føles helt ræva nå er at du har blitt vant med å gjøre ting sammen med dama, når hun plutselig ikke er der lenger så brytes den normale rytmen i fillebiter. Det du må gjøre er å skape en ny rytme og bølge du kan surfe på.

 

Når du har klart det så er sorgen borte også. :)

 

Lykke til.

Lenke til kommentar

Poenget er jo at følelsene sitter der uansett, og det er altfor lett å forsøke å sperre dem borte.. Er selv sinnsykt forelska i ei jente som aldri vil bli min, og jeg merker det at å sperre følelsene borte gjør bare at de kommer sterkere tilbake senere.. Jeg trenger å gråte det litt ut av og til, rett og slett :)

Lenke til kommentar

Vi minner om reglene for gjesteposting. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk.

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar

Depresjon er den farligste av de seks universelle følelsene. Når man er deppa blir man passiv både i kropp og sjel. Man føler seg slapp og orker ikke å gjøre noe annet enn å reflektere over situasjonen. Depresjon kan vare i flere uker, måneder og tilogmed år. Depresjon frarøver deg all energi.

 

Så her er hva du skal gjøre: Dere hadde det fantastisk bra sammen, og så velger hun å gjøre slutt på det? Bli pissed på henne! Fyr opp om sinnet. Føl det i kroppen. Føl at du bare har lyst å slå til noe.

 

Nå har du energien tilbake. Bruk energien til noe nyttig. Til å trene, komme i god form gjøre noe du synes er utrolig kult, gjøre ting du aldri har gjort før. Sjekke ut Derren Brown på youtube.

 

Les Carlos Xuma's "the secrets of the alpha male". Masse gode tips for hva man bør gjøre når ting går galt og hvordan man kommer seg videre.

Lenke til kommentar

That's right,

 

Men nå mener jeg ikke at du skal få et raseriutbrudd, løpe over til henne, rive opp døra og klikke vinkel. Når du blir sint får du masse energi. Du kan selv velge hva du vil gjøre med energien.

 

Seriøst, skaff deg boka "The Secrets of the Alpha Male". Google is your friend.

 

 

Samfunnet lærer oss at vi ikke skal vise anger. Ikke bli sint på andre. Men, vi trenger det. Vi trenger å bli litt pissed innimellom.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...