HaterDiskus Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 (endret) Ja, som emnetittelen sier. Ble slutt med dama rett før helgen. Hva faen gjør jeg? Kan jo ikke sitte hjemme å kope i veggen. Hun var alt for meg, og jeg veit ikke åssen jeg skal komme meg videre. Noen tips? Jeg må virkelig få noe annet å tenke på. Endret 15. september 2008 av Mimir Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Finn en idrett du kan gjøre, være mer med venner, jobbe mer med skole/arbeid. Sysselsett deg slik at du ikke får tid til å tenke på x'en. Lenke til kommentar
Sideri Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Ble dumpa rett før helgen jeg og... Han flyttet ut på fredag så jeg overnattet med venner så jeg slapp å sove aleine for første gang på ett år :/ Jeg festet både fredag og lørdag og var med andre hele tiden, og da går det som regel bra, så lenge de ikke snakker om emnet. Fortsatt litt vanskelig når jeg er alene, men det er sånn som går over Jeg spiller også fotball 3 ganger i uken. Tenk på hvordan du hadde det før dere ble sammen, og hva du gjorde osv. Også er det sikkert noen ting du vil gjøre når dere var sammen som du aldri fikk gjort? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 15. september 2008 Forfatter Del Skrevet 15. september 2008 Må nok finne på noe som får meg til å glemme; aner bare ikke hva. Og til deg Sideri. Nei, det er ikke noe jeg ikke fikk gjort når vi var sammen. Så det er ikke noe positivt med det her i det hele tatt. Jævlig tragisk hele opplegget. Hva jeg gjorde før aner jeg ikke. Hun har blitt en så stor del av livet mitt at all fortid har blitt viska ut. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 (endret) Finn deg en hobby og en ny dame. Det viktigste er at du fyller tiden med noe. Endret 15. september 2008 av member-101642 Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 15. september 2008 Forfatter Del Skrevet 15. september 2008 En hobby og ny dame. Høres jo fint og flott ut det, men det er jo en god del lettere sagt enn gjort. Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Får jeg nedturer tar jeg meg en joggetur eller en treningsøkt for å få ut aggresjon Lenke til kommentar
Kaffegriner Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Hvis jeg vil få ut aggresjon, spiller jeg gitar. Det du hvertfall ikke må gjøre er å sitte hjemme å frotse i den scene-aktige tristheten, selv om det kan virke fristende... Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Få hjelp av vennene dine Du trenger jo ikke legge ut om dine innerste følelser om du ikke ønsker det, men si at du har lyst til å finne på mye så du slipper å sitte hjemme og tenke. Ellers må du bare ta tiden til hjelp, det er ingen quick fixes for kjærlighetssorg. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 16. september 2008 Forfatter Del Skrevet 16. september 2008 (endret) Venner er jo en god idé. Men jeg føler meg liksom så aleine og ensom i den situasjonen her. Har ei vennine jeg har pratet en del med om det her, som er i akkurat samme situasjon. Klart det hjelper, men ikke sinnsykt mye liksom. Endret 16. september 2008 av Mimir Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 De viktigste er jo at du har selskap, og muligheten til å prate hvis du skulle ønske det. For noen er det veldig hjelpsomt, mens andre trenger/klarer/vil ikke. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 16. september 2008 Forfatter Del Skrevet 16. september 2008 For min del er det nok verre å stenge det inne. Lenke til kommentar
isaac elric Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 dra ut på byen og knull ti kjerringer. da går det nok fort over skal du se! Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 16. september 2008 Forfatter Del Skrevet 16. september 2008 Du tror ikke samvittigheten vil gnage? Lenke til kommentar
isaac elric Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 (endret) Du tror ikke samvittigheten vil gnage? nei da, det gir seg etter de 5 første. høhø fra spøk til alvor, jeg har ingen anelse om hvordan du har det, men jeg tror nok det hjelper å få tankene over på noe annet. finn et eller annet lurt å gjøre, spill et jævlig bra spill som krever at du er helt med, jobb hardt med studier, rydd kåken, få litt orden... hva som helst. les en bra bok kanskje? du kan også ta deg en treningsøkt. hjelper mot depresjon... har jeg hørt. lykke til mann Endret 16. september 2008 av IsaachElric Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 16. september 2008 Forfatter Del Skrevet 16. september 2008 Kan jo prøve. Takker. Ikke det med damene altså! Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Kan jo prøve. Takker. Ikke det med damene altså! Det beste er egentlig å være med venner. Kommer an på hvordan bruddet ble mellom dere to, men kan være befriende å snakke om det med andre. Først da vil du kanskje komme til å finne ut hva dine venner/familie egentlig syntes om dama osv hvis de har møtt henne (spessielt hvis du har en søster som har truffet dama, hun vil vrikelig kunne si mye om damas mangler som du aldri fikk med deg, og det kan hjelpe), du vil kanskje finne ut, hey vi to passte faktisk ikke sammen like bra som eg trodde osv. Det finnes faktisk kvinner som vil passe bedre for meg osv:) Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 17. september 2008 Forfatter Del Skrevet 17. september 2008 Tror alle likte henne jeg Så ikke mye å juble over der. Lenke til kommentar
AmazinglyConfused Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Hva jeg gjorde før aner jeg ikke. Hun har blitt en så stor del av livet mitt at all fortid har blitt viska ut. Jeg vet! Har hatt det akkurat slik for kort tid siden. En hobby og ny dame. Høres jo fint og flott ut det, men det er jo en god del lettere sagt enn gjort. Enig. Det er vont å tenke på at den personen man kjenner så godt og har hatt i livet sitt så lenge, ikke skal være en del av deg lengre. Som de andre sier så er vel det beste å bruke tiden på noe, slik at man kan glemme og slippe å tenke på det. Er ikke noe særlig å sitte hjemme alene og tenke, for da begynner man å tenke på alt som var og ikke er lengre. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 17. september 2008 Forfatter Del Skrevet 17. september 2008 (endret) Jeg har så utrolig lyst til å høre på det dere sier, men jeg får meg ikke til å gjøre noen ting. Endret 17. september 2008 av Mimir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå