Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Slutt med dama. Hva gjør jeg?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ble dumpa rett før helgen jeg og... Han flyttet ut på fredag så jeg overnattet med venner så jeg slapp å sove aleine for første gang på ett år :/ Jeg festet både fredag og lørdag og var med andre hele tiden, og da går det som regel bra, så lenge de ikke snakker om emnet. Fortsatt litt vanskelig når jeg er alene, men det er sånn som går over :) Jeg spiller også fotball 3 ganger i uken.

 

Tenk på hvordan du hadde det før dere ble sammen, og hva du gjorde osv. Også er det sikkert noen ting du vil gjøre når dere var sammen som du aldri fikk gjort?

Lenke til kommentar

Må nok finne på noe som får meg til å glemme; aner bare ikke hva. Og til deg Sideri. Nei, det er ikke noe jeg ikke fikk gjort når vi var sammen. Så det er ikke noe positivt med det her i det hele tatt. Jævlig tragisk hele opplegget. Hva jeg gjorde før aner jeg ikke. Hun har blitt en så stor del av livet mitt at all fortid har blitt viska ut.

Lenke til kommentar
Du tror ikke samvittigheten vil gnage? :p

nei da, det gir seg etter de 5 første.

 

høhø

 

fra spøk til alvor, jeg har ingen anelse om hvordan du har det, men jeg tror nok det hjelper å få tankene over på noe annet. finn et eller annet lurt å gjøre, spill et jævlig bra spill som krever at du er helt med, jobb hardt med studier, rydd kåken, få litt orden... hva som helst. les en bra bok kanskje? du kan også ta deg en treningsøkt. hjelper mot depresjon... har jeg hørt. :)

 

lykke til mann

Endret av IsaachElric
Lenke til kommentar
Kan jo prøve. Takker. :)

 

 

Ikke det med damene altså! :p

 

Det beste er egentlig å være med venner. Kommer an på hvordan bruddet ble mellom dere to, men kan være befriende å snakke om det med andre. Først da vil du kanskje komme til å finne ut hva dine venner/familie egentlig syntes om dama osv hvis de har møtt henne (spessielt hvis du har en søster som har truffet dama, hun vil vrikelig kunne si mye om damas mangler som du aldri fikk med deg, og det kan hjelpe), du vil kanskje finne ut, hey vi to passte faktisk ikke sammen like bra som eg trodde osv. Det finnes faktisk kvinner som vil passe bedre for meg osv:)

Lenke til kommentar
Hva jeg gjorde før aner jeg ikke. Hun har blitt en så stor del av livet mitt at all fortid har blitt viska ut.

Jeg vet! Har hatt det akkurat slik for kort tid siden.

 

En hobby og ny dame. Høres jo fint og flott ut det, men det er jo en god del lettere sagt enn gjort.

Enig. Det er vont å tenke på at den personen man kjenner så godt og har hatt i livet sitt så lenge, ikke skal være en del av deg lengre. Som de andre sier så er vel det beste å bruke tiden på noe, slik at man kan glemme og slippe å tenke på det. Er ikke noe særlig å sitte hjemme alene og tenke, for da begynner man å tenke på alt som var og ikke er lengre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...