pronoob Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Kan man få kols av snus? Jeg forstår faktisk hvorfor folk snuser og hasjer og slikt: det gir rus. Men jeg har røyka flere ganger, og det gir meg absolutt ingen ting. Bortsett fra en gang da det ga meg sex. Men det er en annen historie. Hvorfor skal man gidde å røyke? Hva er det som får deg til å tro at man får med rus ved å snuse enn å røyke? Lenke til kommentar
Q-melk2 Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Kan man få kols av snus? Jeg forstår faktisk hvorfor folk snuser og hasjer og slikt: det gir rus. Men jeg har røyka flere ganger, og det gir meg absolutt ingen ting. Bortsett fra en gang da det ga meg sex. Men det er en annen historie. Hvorfor skal man gidde å røyke? tard. Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 *SNIP* Jeg som trodde du hadde vært gravid og endelig født barnet, etter første øyekast over overskriften. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Kan man få kols av snus? Jeg forstår faktisk hvorfor folk snuser og hasjer og slikt: det gir rus. Men jeg har røyka flere ganger, og det gir meg absolutt ingen ting. Bortsett fra en gang da det ga meg sex. Men det er en annen historie. Hvorfor skal man gidde å røyke? Hva er det som får deg til å tro at man får med rus ved å snuse enn å røyke? Erfaring? Jeg merke ikke noe forskjell om jeg røyker enn om jeg ikke røyker. Sigarer, derimot, gjør at jeg lukter mannfolk Kan man få kols av snus? Jeg forstår faktisk hvorfor folk snuser og hasjer og slikt: det gir rus. Men jeg har røyka flere ganger, og det gir meg absolutt ingen ting. Bortsett fra en gang da det ga meg sex. Men det er en annen historie. Hvorfor skal man gidde å røyke? tard. Why? Jeg er jo verdens navle, så min mening gjelder jo for alle! Spøk til side: Det var jo egentlig bare en påstand etterfulgt av et spørsmål slik at folk som deg kunne ARGUMENTERE for hvilke fordeler røyk har. Lenke til kommentar
Lugia Skrevet 29. september 2008 Forfatter Del Skrevet 29. september 2008 Altså, jeg sluttet aldri å røyke (hun bare levde under den oppfatning at jeg hadde det!). Og jeg var så utrolig lei av å være i et så sjefete forhold. Uansett hva jeg gjorde hadde hun en mening som var motsatt min egen: "Fotball er for sjelløse idioter som aldri oppnår noe selv! hvorfor skyller du håret sånn? hvorfor ligger du sånn? Hvorfor snuser du? Hvorfor røyker du? Røyking er for tapere! Hvorfor drikker du så mye pepsi? Hvorfor biter du negler? Den sofaen er ikke grønn, den er BLÅ! Det heter "henne" ikke "hun"! WTF's! Jeg ble jo nesten redd for å åpne kjeften til slutt! Jeg er enig i at forhold kan være utrolig digg, men da må man finne en som passer til seg selv. Lenke til kommentar
andri2 Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 GRATULERER! Har vært singel selv en stund nå og IKKE FAEN om jeg skal inn i et sånt helvete igjen!!! Har ordnet meg med noen pulevenninner istedet når nøden blir stor... gode tips her: Hvorfor gutta er single... hell yeah brother ! puleveninner redder dagen.. fleste kvinnfolk, bruker tid opp på dem.. de bestemmer alt (tror de) bruker penger . og etter 5 mnd går de lei og cracker deg, søppel Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 GRATULERER! Har vært singel selv en stund nå og IKKE FAEN om jeg skal inn i et sånt helvete igjen!!! Har ordnet meg med noen pulevenninner istedet når nøden blir stor... gode tips her: Hvorfor gutta er single... hell yeah brother ! puleveninner redder dagen.. fleste kvinnfolk, bruker tid opp på dem.. de bestemmer alt (tror de) bruker penger . og etter 5 mnd går de lei og cracker deg, søppel Hva slags gutter LAR dama oppføre seg sånn? Skjønner godt at det blir en vane for henne å bosse hvis hun aldri blir sagt imot. TA IGJEN. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå