Gå til innhold

9 måneder med helvete, over!

Lugia

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har vært i et forhold i fire-fem måneder nå (Jeg holder ikke telling... Overaskende? -_-), og ting går litt nedover for meg. Dog har jeg mye å takke meg selv for da jeg har mye av skylden for at ting er som de er, men skjønt det er et "helvete" jeg går gjennom for mine feil, hadde jeg ikke byttet det ut mot singellivet om så livet stod på spill. Trives godt sammens med min store kjærlighet, jeg! <3

Til dere som -nyter- singellivet: To each their own! Man bør ta den tiden man trenger. :))

Endret av Micah^^
Lenke til kommentar

Hvilke fordeler har singellivet ovenfor konvensjonelt samliv mellom to personer? Jo, to ting. Mulighet for mer variert sex og mindre komplikasjoner. Altså, hvis man lærer seg å snakke sammen, så slipper man punkt 2. Men hva med punkt 1? Hvor mange single har egentlig sex på daglig basis? Jeg og dama er av typen som prøver nye ting "i senga"(altså hvor enn det passer- og ikke passer seg), men vi har jo sin distikte "vri" på alt. Dette gjør at variasjon blir litt vanskeligere. Som singel kan man oppleve flere typer sex med flere typer personer, men bortsett fra det, kan jeg ikke se en eneste fordel med å være singel kontra det å f.eks være i et sånt forhold som jeg er nå.

LOVE FTW! :)

Lenke til kommentar
Kan noen forklare meg poenget med røyking? Man blir jo ikke rusa av det, så hva er poenget?

Dette lurer jeg også på. Om man skal røyke noe så bør det nesten være tjall, så har man det i hvertfall litt moro på veien til kista. Å dampe bare tobakk har man da ingenting igjen for bortsett fra KOLS, kreft og illeluktende klær?

Lenke til kommentar
Du er naiv i mine øyne, trådstarter.

Har du noen gang tenkt tanken fra første stund at du ikke fant den rette? Enten har du funnet jordens styggeste krek, eller så var du potte tett i hue.

Man GRINER når man MISTER kjæresten sin, man JUBLER når man FÅR SEG kjæreste.

Du hadde passet godt i bak-vendt-land.

Har hatt avslutninger på forhold som har føltes som rene julaften. Du kan ikke komme her å påstå at noen er naive fordi de føler at de greier seg bedre på egen hånd og fikk endelig gjort realitet ut av tankene sine. I mine øyne er det du som er naiv og bør vokse opp

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...