HaterDiskus Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Hardcore kosing? Unge? Hallooo! Lenke til kommentar
Micah^^ Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 (endret) Har vært i et forhold i fire-fem måneder nå (Jeg holder ikke telling... Overaskende? -_-), og ting går litt nedover for meg. Dog har jeg mye å takke meg selv for da jeg har mye av skylden for at ting er som de er, men skjønt det er et "helvete" jeg går gjennom for mine feil, hadde jeg ikke byttet det ut mot singellivet om så livet stod på spill. Trives godt sammens med min store kjærlighet, jeg! <3 Til dere som -nyter- singellivet: To each their own! Man bør ta den tiden man trenger. ) Endret 17. september 2008 av Micah^^ Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Nyte singellivet. Pøh! Har jeg ingen interesse av. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Han tenkte på TOPIC. Smarten Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 (endret) Til dere som -nyter- singellivet: To each their own! Man bør ta den tiden man trenger. Nyte singellivet. Pøh! Har jeg ingen interesse av. HaueR: Høh? Endret 17. september 2008 av Mimir Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Hvilke fordeler har singellivet ovenfor konvensjonelt samliv mellom to personer? Jo, to ting. Mulighet for mer variert sex og mindre komplikasjoner. Altså, hvis man lærer seg å snakke sammen, så slipper man punkt 2. Men hva med punkt 1? Hvor mange single har egentlig sex på daglig basis? Jeg og dama er av typen som prøver nye ting "i senga"(altså hvor enn det passer- og ikke passer seg), men vi har jo sin distikte "vri" på alt. Dette gjør at variasjon blir litt vanskeligere. Som singel kan man oppleve flere typer sex med flere typer personer, men bortsett fra det, kan jeg ikke se en eneste fordel med å være singel kontra det å f.eks være i et sånt forhold som jeg er nå. LOVE FTW! Lenke til kommentar
digitalglenn Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 hva som sjokkerer meg er ikke at han faktisk holdt ut i 9mnd men at han aktivt går inn for og begynne og røyke igjen... oh well menneskers dumskap i guess... Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Haha, det er sant! Blir nesten som om jeg skulle somla meg på trening, for så å sitte der og se på tv! Idioti! Lenke til kommentar
Freak627 Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Takk gud for at folk er forskjellige sier jeg bare Man gjør hva man har lyst til, uansett hvor idiotisk og tåpelig andre folk sine meninger er. Hvis man trives med å røyke, betyr ikke det automatisk at man er en jævla Iq-løs idiot. osv osv osv Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Hvis man trives med å røyke, betyr ikke det automatisk at man er en jævla Iq-løs idiot. osv osv osv Ikke? :!: Lenke til kommentar
pronoob Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Hvis man trives med å røyke, betyr ikke det automatisk at man er en jævla Iq-løs idiot. osv osv osv Ikke? :!: Gtfo. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Hvis man trives med å røyke, betyr ikke det automatisk at man er en jævla Iq-løs idiot. osv osv osv Ikke? :!: Word! Kan noen forklare meg poenget med røyking? Man blir jo ikke rusa av det, så hva er poenget? Lenke til kommentar
Pellick Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Kan noen forklare meg poenget med røyking? Man blir jo ikke rusa av det, så hva er poenget? Dette lurer jeg også på. Om man skal røyke noe så bør det nesten være tjall, så har man det i hvertfall litt moro på veien til kista. Å dampe bare tobakk har man da ingenting igjen for bortsett fra KOLS, kreft og illeluktende klær? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Noen liker rus, andre liker KOLS. Vi er forskjellige. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Haha. Er vel ganske usikker på om det er noen som liker KOLS. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Kan man få kols av snus? Jeg forstår faktisk hvorfor folk snuser og hasjer og slikt: det gir rus. Men jeg har røyka flere ganger, og det gir meg absolutt ingen ting. Bortsett fra en gang da det ga meg sex. Men det er en annen historie. Hvorfor skal man gidde å røyke? Lenke til kommentar
Freak627 Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Folk er forskjellige. Noen liker å røyke, andre ikke. end of story ... Lenke til kommentar
someOen Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Men å aktivt gå inn for å begynne å røyke igjen etter at du først har klart å slutte, er ikke det litt merkelig? Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 DET ser jeg på som litt merkelig også, men dersom det er noe som får en person til f.eks å være mer avslappet eller liknende, så er det jo forståelig! Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Du er naiv i mine øyne, trådstarter.Har du noen gang tenkt tanken fra første stund at du ikke fant den rette? Enten har du funnet jordens styggeste krek, eller så var du potte tett i hue. Man GRINER når man MISTER kjæresten sin, man JUBLER når man FÅR SEG kjæreste. Du hadde passet godt i bak-vendt-land. Har hatt avslutninger på forhold som har føltes som rene julaften. Du kan ikke komme her å påstå at noen er naive fordi de føler at de greier seg bedre på egen hånd og fikk endelig gjort realitet ut av tankene sine. I mine øyne er det du som er naiv og bør vokse opp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå