Gå til innhold

9 måneder med helvete, over!

Lugia

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du er naiv i mine øyne, trådstarter.

Har du noen gang tenkt tanken fra første stund at du ikke fant den rette? Enten har du funnet jordens styggeste krek, eller så var du potte tett i hue.

Man GRINER når man MISTER kjæresten sin, man JUBLER når man FÅR SEG kjæreste.

Du hadde passet godt i bak-vendt-land.

Lenke til kommentar

Merkelig hva folk finner seg i når det kommer til forhold. Av de punktene som ble listet opp i linken så er to ting jeg ikke kan, og det er å bruke tid på å finne den rette, noe jeg tror jeg allerede har siden vi er på 8. året nå, og den siste om å inngå kompromisser. Det slipper du ikke unna i forhold uansett.

Ellers har jeg det jeg ønsker av leketøy, tid til karriere, kompiser, festing, spare formue osv. osv.

Dere er likeverdige partnere, hun er ikke fangevokteren din. Finn heller ei dame som liker deg for den du er og respekterer deg, så skal du se det ikke er så ille å ha noen å komme hjem til. Å sove alene er ihvertfall noe jeg hater.

Lenke til kommentar
Å sove alene er ihvertfall noe jeg hater.

Helt enig! Det er helt forferdelig! En av de absolutt mest positive sidene med å ha dame imo (utenom de opplagte som sex, omtanke osv osv) er at hu faktisk er der. Selv når jeg sitter og gamer er det digg å bare ha hu i huset.

Bare sørg for å finne deg ei som ser bra ut og som er lojal. Hva mer trenger man? :D

Lenke til kommentar
Å sove alene er ihvertfall noe jeg hater.

Helt enig! Det er helt forferdelig! En av de absolutt mest positive sidene med å ha dame imo (utenom de opplagte som sex, omtanke osv osv) er at hu faktisk er der. Selv når jeg sitter og gamer er det digg å bare ha hu i huset.

Bare sørg for å finne deg ei som ser bra ut og som er lojal. Hva mer trenger man? :D

Som om jeg skulle sagt det selv.

Lenke til kommentar

Haha, sant nok. Nå har ikke jeg testa nøyaktig hvor deilig en gutt er, men må si at jeg i teorien ville valgt en jente foran en gutt, uansett hvor "fin" gutten var.

Apporopos deilige jenter; jeg har ikke hatt mulighet til å være med dama mi noe særlig i det siste(pga f.eks matteprøva i dag), så jeg er ganske "needy". I kveld skal jeg til hu, og da blir det hardcore "kosing". Det er noe å glede seg til det :D

Endret av conflict
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...