Lugia Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Da er jeg endelig singel! Møkk-lei av dama nå, så det var godt! Jeg slutta til og med å røyke for hennes skyld. Fy faen det var det ikke verdt! Kreftpinne for alle penga nå! Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Akkurat blitt singel her og. Deler ikke din ekstase for å si det sånn. Lenke til kommentar
Qtecman Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 (endret) GRATULERER! Har vært singel selv en stund nå og IKKE FAEN om jeg skal inn i et sånt helvete igjen!!! Har ordnet meg med noen pulevenninner istedet når nøden blir stor... gode tips her: Hvorfor gutta er single... Endret 15. september 2008 av Qtecman Lenke til kommentar
GlutiuZ Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Du er naiv i mine øyne, trådstarter. Har du noen gang tenkt tanken fra første stund at du ikke fant den rette? Enten har du funnet jordens styggeste krek, eller så var du potte tett i hue. Man GRINER når man MISTER kjæresten sin, man JUBLER når man FÅR SEG kjæreste. Du hadde passet godt i bak-vendt-land. Lenke til kommentar
unik42 Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Merkelig hva folk finner seg i når det kommer til forhold. Av de punktene som ble listet opp i linken så er to ting jeg ikke kan, og det er å bruke tid på å finne den rette, noe jeg tror jeg allerede har siden vi er på 8. året nå, og den siste om å inngå kompromisser. Det slipper du ikke unna i forhold uansett. Ellers har jeg det jeg ønsker av leketøy, tid til karriere, kompiser, festing, spare formue osv. osv. Dere er likeverdige partnere, hun er ikke fangevokteren din. Finn heller ei dame som liker deg for den du er og respekterer deg, så skal du se det ikke er så ille å ha noen å komme hjem til. Å sove alene er ihvertfall noe jeg hater. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Å sove alene er ihvertfall noe jeg hater. Helt enig! Det er helt forferdelig! En av de absolutt mest positive sidene med å ha dame imo (utenom de opplagte som sex, omtanke osv osv) er at hu faktisk er der. Selv når jeg sitter og gamer er det digg å bare ha hu i huset. Bare sørg for å finne deg ei som ser bra ut og som er lojal. Hva mer trenger man? Lenke til kommentar
unik42 Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Å sove alene er ihvertfall noe jeg hater. Helt enig! Det er helt forferdelig! En av de absolutt mest positive sidene med å ha dame imo (utenom de opplagte som sex, omtanke osv osv) er at hu faktisk er der. Selv når jeg sitter og gamer er det digg å bare ha hu i huset. Bare sørg for å finne deg ei som ser bra ut og som er lojal. Hva mer trenger man? Som om jeg skulle sagt det selv. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Kunne dog klart meg foruten kranglene og slikt. Men det er verdt det ... og om man trenger noe mer(seksuelt for eksempel), så har man jo alltids fester og russetid til å tulle rundt. Haha Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Spørsmålet er kvifor du brukte 9 månader på å kome det ut av, sitat "helvete!", sitat slutt. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Mange gutter som er sånn. Tyner et forhold til siste slutt, selv om de egentlig hater det. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Men hvorfor? For å plage seg selv? For å ikke være alene? Jeg har hatt en liten "dump i veien" med dama mi, og vi dytta alt helt til grensa for hva vi kunne tåle, men så ble det bedre, og nå er det nesten helt perfekt igjen Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Vet ikke hvorfor det er sånn. Vi gutter er noen merkelige dyr rett og slett. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Jenter er merkeligere Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Deiligere også. Så det går opp. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 (endret) Haha, sant nok. Nå har ikke jeg testa nøyaktig hvor deilig en gutt er, men må si at jeg i teorien ville valgt en jente foran en gutt, uansett hvor "fin" gutten var. Apporopos deilige jenter; jeg har ikke hatt mulighet til å være med dama mi noe særlig i det siste(pga f.eks matteprøva i dag), så jeg er ganske "needy". I kveld skal jeg til hu, og da blir det hardcore "kosing". Det er noe å glede seg til det Endret 17. september 2008 av conflict Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Jeg trodde du hadde fått unge når jeg leste navnet på tråden! Haha! Lenke til kommentar
Birthe Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Jeg trodde du hadde fått unge når jeg leste navnet på tråden! Haha! Haha.. trodde jeg også Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Da hadde vel tittelen vært mer sånn her: "nå er 9måneders helvete byttet ut med minst nye 18år med helvete". Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 I kveld skal jeg til hu, og da blir det hardcore "kosing". Det er noe å glede seg til det Da hadde vel tittelen vært mer sånn her: "nå er 9måneders helvete byttet ut med minst nye 18år med helvete". Kanskje det går troll i ord. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Eg tog han ikkje Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå