Magelina Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 (endret) Flere ganger siste dagene så har pc'en fryst. Dvs at programmet fryser, men jeg kan noen ganger bevege musa. Når jeg spiller wow så kan jeg ikke gjøre noe annet enn å restarte. Samme skjer hvis jeg er på IE 7 også. Neste problem er at når jeg da skal restarte så booter ikke maskina mi i det hele tatt. Jeg må prøve opptil 3-4 ganger før den klarer å boote. Har selvsagt gjort de tradisjonelle testene med løse ledninger, renset vifter for støv, kontrollert diskene for feil, testet at pc'en ikke går varm.....men alt virker ok. Så noen som har forslag til hva dette kan være? Eller er det noen som vet om ett skikkelig godt program som tester hardware for feil? Bildet under viser hardware på pc'en. Endret 15. september 2008 av Magelina Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Mistenker att problemer ligger i hovedkortet eller strømforsyningen. Sjekk først om det er noen bulende og/eller lekkende kondensatorer, slik du kan se på bildene på høyre side av denne siden. Hvis du har tilgang til en annen strømforsyning, så prøv å bytt denne også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå