kakesjef Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Har jo slutta egentlig med wow, men jeg må ha denne. Helt klart! kjipt at den kommer i en litt travel periode Lenke til kommentar
Nystad93 Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Jeg Har aldri forstått meningen med utvidelsepakkene til WoW. Det eneste som er forskjellig er et nytt land, eller det kommer ikke denne gengen engan, de eneste som er nytt er at man kan levle 10 lvl'er til og noen nye instanca. det vil si at man gjør det samme som man har gjort siden lvl 60 var det høyeste på nytt å på nytt igjenn. Det er jo 0 mening i disse utvidelsene. Okei, dere kan være en eller anna dude etter lvl 50 eller 40, men er de vert flere timer, dager, år, framfor PCen når det er så mye annet man kan gjøre ? Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Vet du hva du snakker om? ikke nytt land? Det er jo hele greia, nytt land, northrend, og 10 nye levler. Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Har du i det hele tatt spilt WoW nystad? Det er ny spillestil for de fleste klasser, et helt nytt kontinent, 15-20 nye dungeons, nye professions og muligheter for forandre utseendet på character. Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 dere som ikke skjønner påenget med WoTLK LAST ned PTR! og se dere rund om alt som er nytt! stormwind harbour (rett over cath squer) auchevements (oppdrag exp lvl til 10-20-30etc drep gruul osv) som du kan spare påeng og kjøpe ting av... og det beste av alt login screenen.. skal ta noen screen shots og poste... Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Tror jeg aldri vil klare å glemme wow heelt, og dette gjør det ikke mindre vanskelig haha. Stormwind harbour Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 skal bare si at stormwind harbour er NICE!!!!!!! kobler alle båt knuter til SW luv Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 (endret) SS av WoTLK :o login screen loading screen ble litt bugga :s Stormwind Harbour: etter en tur hos frisøren (kosta 12g ) achievement screenen: i dalaran (bokstavelig talt et diger høl) Endret 15. september 2008 av Submit Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 så sweet, gleder meg nå bare å levle som faen da Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 (endret) det er PTR så går ikke ann å lvle *cry* men du kan laste det ned selv og prøve på blizzard sin hjemmesie edit: kommer kansje flere screen shots får se. og til alle som lurer på om jeg kan ta Screen shot av northerendern så funker ikke det edit2: de som ikke hvet hva den nye professionen er så er det inscription og den funker slik: man kjøper bleck og div. ark :S også lager man scroll of intelect, stamina, agility osv Endret 15. september 2008 av Submit Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Det er vel ikke akkurat bare det insciption gjør da, det beste med det er at du kan buffe spelsa dine, kan vel buffe 5-6 spells. Lenke til kommentar
War Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 (endret) God grafikk er ikke ensbetydende med utvaskede farger og store mengder bloom for å gjemme dårlige teksturer. WoW har en stil, et godt definert "image" som ikke Tech-demoen Crysis ikke er i nærheten av å oppnå.Ærlig talt! Mener ikke crysis grafikk. Ser man på items for eks en wantetplakat så kan man ikke lese teksten, bare noen sorte firkanter. Trær er laget av 2 2D tegninger som er satt i et X -kryss. Kanskje fokusen jeg blir gal av, alt er liksom uskarpt. Ser bare bra ut 20 yards unna. Dette er i outland, når Blizzard sitter i paint å tegner er det da så uskarpe bilder de bruker? Endret 15. september 2008 av War Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Her har du noen sider der du kan forhåndsbestille wotlk i Norge. Også har du wotlk collectors edition her Lenke til kommentar
BonoU2 Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Perfekt! Da kan jeg game WAR frem til da, for så å prøve Wotlk. Med mindre WAR eier noe sykt da, noe det jo fort kan gjøre... Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Stormwind harbour Gleder meg til å raide hele harbor-skiten og sette båtene i fyr. Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Det kommer jo achievements der man skal ha X kills av enemy players i deres byer, så det blir nok en økning i city raids. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Liker den nye login screenen vertfall! Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Stormwind harbour Gleder meg til å raide hele harbor-skiten og sette båtene i fyr. Lenke til kommentar
Mascot68 Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 og det beste av alt login screenen.. Hvis nytt login bilde er det beste med WOTLK må man lure på hva Blizzard har holdt på med de siste åra Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Siden alle er så positive til dette føler jeg for å kaste litt mørke over det hele. Will this ever end...? Og ja, raidet aktivt i 2 og et halv år. Skal aldri spille noe mmorpg igjen! Ser ikke helt hvorfor det skal stoppe? WoW er jo verdens desidert mest populære spill? Hvorfor skal ikke alle som gleder seg over spillet få nytt innhold om de selv ønsker det? Vel, jeg skulle gjerne likt å få tilbake venna' mine... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg