Gå til innhold

Offisiell dato for Wrath of the Lich King (PC)

Anbefalte innlegg

Har ikke heeelt bestemt meg for om jeg skal kutte WoW eller ikke.... men vi får se. Bruker for mye tid; har snart alle 9 klassene på lvl 70 (på samme server).

Er ingen som tvinger deg til å levle alle 9. Hva med å fokusere på en av dem (som vil bli bedre siden du slipper å holde på med alle 9?) Kjeder du deg veldig kan du levle en til for å grinde og variere litt. Men du må bare slutte å tenke at du skal nå målet med 9 chars hvis du ønsker fritid til å gjøre noe som helst annet enn WoW.....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
noen som kan bekrefte det kommer en grafikk overhaling i WoTLK?

Northrend har littegrann bedre detaljer (tilsvarende BC hadde sammenliknet med vanilla. I tillegg kommer det shadows (som krever mye cpu), og noen nye spell animasjoner. That's it. Jeg vil ikke kalle det en grafikk overhaling.

Lenke til kommentar
Men du må bare slutte å tenke at du skal nå målet med 9 chars hvis du ønsker fritid til å gjøre noe som helst annet enn WoW.....

Det kommer jo helt an på tidsperspektivet. Jeg synes raiding og grinding er gørrkjedelig. Når mine karakterer når maks level blir de lagt på is frem til neste expansion, mer eller mindre. Dermed blir det etterhvert en del på høyeste nivå. Derimot spiller jeg ikke WoW enhver ledige stund. Tidvis kan det bli mye, men så kan det gå et par måneder omtrent uten at jeg logger på. Resultatet er at jeg hittil ikke har gått tom for karakterer å levele opp, heldigvis.

Lenke til kommentar
Da blir det vel bare å forhåndsbestille snart da

Halveis OT:

Noen som kan anbefale en nettbutikk som faktisk greier å levere på release datoen?

jeg vil anbefale absoluttspill.no har alltid fått ting fort, og kommer på datoen :) så ville bestillt derifra ;)

OT:

Gleder meg jo, men siden jeg nettop har starta så er det ikke kjempe mye å glede seg til men :p for meg blir det lengre å levle :( det er dumt :p

Endret av Silo
Lenke til kommentar
Jeg er lei den dårlige grafikken , mye er jo tegnet i 2003

Best kvalitet burde være litt høyere.

God grafikk er ikke ensbetydende med utvaskede farger og store mengder bloom for å gjemme dårlige teksturer. WoW har en stil, et godt definert "image" som ikke Tech-demoen Crysis ikke er i nærheten av å oppnå.

Ærlig talt!

Lenke til kommentar
Siden alle er så positive til dette føler jeg for å kaste litt mørke over det hele.

Will this ever end...?

Og ja, raidet aktivt i 2 og et halv år. Skal aldri spille noe mmorpg igjen! :)

Ser ikke helt hvorfor det skal stoppe?

WoW er jo verdens desidert mest populære spill? Hvorfor skal ikke alle som gleder seg over spillet få nytt innhold om de selv ønsker det?

De fleste større MMO-spill ender jo fort opp med 2-4 utvidelses pakker, ser ikke helt hvorfor World of Warcraft skulle bli noe unntak?

Selv har jeg blitt lei WoW og håper snart på et nytt MMO fra Blizzard basert på StarCraft eller noe, hvor de da kanksje kan implementere noe litt nytt, disse utvidelsene til WoW gjør jo ikke noe spesielt med gameplayet, legger bare til litt mer av det som alt er, ergo er det ikke mye interessant å finne for de som alt har gått lei av spillet. Derfor håper jeg på et nytt MMO hvor de kan komme med noen friske nyheter, det som er så bra med Blizzard er jo at alt de kommer med er så godt gjennomført!

Lenke til kommentar
noen som kan bekrefte det kommer en grafikk overhaling i WoTLK?

Prøv ut PTR, der har det kommet grafikk oppgraderinger, som skygge.

broren min leste et intervju med blizz der de sa at hvis du har 2 eller fler 70er på samma server og acc så får du en 55 DK

Så lenge du har en char 55+ så kan du lage en DK på hvem som helst server og hvem som helst race.

Lenke til kommentar
Siden alle er så positive til dette føler jeg for å kaste litt mørke over det hele.

Will this ever end...?

Og ja, raidet aktivt i 2 og et halv år. Skal aldri spille noe mmorpg igjen! :)

Ser ikke helt hvorfor det skal stoppe?

WoW er jo verdens desidert mest populære spill? Hvorfor skal ikke alle som gleder seg over spillet få nytt innhold om de selv ønsker det?

De fleste større MMO-spill ender jo fort opp med 2-4 utvidelses pakker, ser ikke helt hvorfor World of Warcraft skulle bli noe unntak?

Selv har jeg blitt lei WoW og håper snart på et nytt MMO fra Blizzard basert på StarCraft eller noe, hvor de da kanksje kan implementere noe litt nytt, disse utvidelsene til WoW gjør jo ikke noe spesielt med gameplayet, legger bare til litt mer av det som alt er, ergo er det ikke mye interessant å finne for de som alt har gått lei av spillet. Derfor håper jeg på et nytt MMO hvor de kan komme med noen friske nyheter, det som er så bra med Blizzard er jo at alt de kommer med er så godt gjennomført!

da kan du begynne og glede deg til Diablo III

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...