Gå til innhold

Workspace thread (modem warning)

EC

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nja. Har da ryddet litt jeg da, men det er ehh. var på bordet. Dere skulle sett resten av rommet. Må løfte beina høyt . Hehe. mitt bord er den desisert beste løsningen. Har prøvd alle forskjellige metoder :) Ikea bord og et par 2x4 på hver side og voila har du et tv og pc bord. Laga det selv har jeg også. Stått over 1 år nå (tror jeg) så det ser ut til å holde 8)

ryddigere.gif

Lenke til kommentar

Hva mer kan en si....

min_plass.JPG

Det som er å se: Samsung SyncMaster 957p, Logitech tastatur, Microsoft Intellimouse 3.0, User Manual til mitt hovedkort, Microsoft Sidewinder Precision II bak skjermen, to flasker Vanilla Coke(bare en igjen nå), In-Win kabinett med litt hardware i (se signatur) Creative 5.1 surround anlegg, kniv, tape, noen cd's, 3 tomme cola flasker, side døra til kabinettet mitt, en plakat på golvet, en GlacialTech igloo 2320 cpu vifte, litten kabel stump og under bordet ligger et par sure ullsokker...

Må nesten ta med min gode stol med saue skin!! :D:D

min_stol.JPG

Lenke til kommentar
Hva mer kan en si....

IKKE QUOT BILDER!!!

Det som er å se: Samsung SyncMaster 957p, Logitech tastatur, Microsoft Intellimouse 3.0, User Manual til mitt hovedkort, Microsoft Sidewinder Precision II bak skjermen, to flasker Vanilla Coke(bare en igjen nå), In-Win kabinett med litt hardware i (se signatur) Creative 5.1 surround anlegg, kniv, tape, noen cd's, 3 tomme cola flasker, side døra til kabinettet mitt, en plakat på golvet, en GlacialTech igloo 2320 cpu vifte, litten kabel stump og under bordet ligger et par sure ullsokker...

Må nesten ta med min gode stol med saue skin!! :D  :D  

IKKE QUOT BILDER!!!

Du glemte teletubbiland i bakgrunnen..... :lol:

Lenke til kommentar

Det kommer bilder fra pulten min, men det tar litt tid å aktivisere home.no konto :( Tok visst en time før jeg kunne laste opp filer med ftp.

Uansett så kommer bilder av dual skjerm systemet, og den superbe stolen min med egen mekka ben...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...