Kebab GUD Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Fært så ryddig alle har det da. jeg har et bilde .. som er .. ja hva kan man si .. LAngt fra ryddig .. men det er ikke mitt så jeg trenger tilatelse! ... PeNtA .... kan jeg? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 /me har ikkje kamera og får derfor ikkje tatt bilde av "rothaugen" sin er faktisk ganske ryddig einaste er ca 30 cd cover som ligger rundtom, en softgun, ei lommebok og noke papirgreier... .. Lenke til kommentar
allyse Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Nja. Har da ryddet litt jeg da, men det er ehh. var på bordet. Dere skulle sett resten av rommet. Må løfte beina høyt . Hehe. mitt bord er den desisert beste løsningen. Har prøvd alle forskjellige metoder Ikea bord og et par 2x4 på hver side og voila har du et tv og pc bord. Laga det selv har jeg også. Stått over 1 år nå (tror jeg) så det ser ut til å holde 8) Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Blir vel litt mye kabelmess med det anlegget ? Ryddet i mitt for litt siden, og det er bare stereo med en sub Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 hadde dere sett mitt skrivebord ville dere besvimt :wink: men hakke kamera Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Tomme ord Har ikke digitalt kamera jeg heller. Lenke til kommentar
e(XP)erience Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Hva mer kan en si.... Det som er å se: Samsung SyncMaster 957p, Logitech tastatur, Microsoft Intellimouse 3.0, User Manual til mitt hovedkort, Microsoft Sidewinder Precision II bak skjermen, to flasker Vanilla Coke(bare en igjen nå), In-Win kabinett med litt hardware i (se signatur) Creative 5.1 surround anlegg, kniv, tape, noen cd's, 3 tomme cola flasker, side døra til kabinettet mitt, en plakat på golvet, en GlacialTech igloo 2320 cpu vifte, litten kabel stump og under bordet ligger et par sure ullsokker... Må nesten ta med min gode stol med saue skin!! Lenke til kommentar
kjakan_mm Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 e(XP)erience:: du kunne jo satt opp surrouden også da mye bedre lyd da :wink: Lenke til kommentar
e(XP)erience Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 kjakan_mm:: Ja da, hadde planer om det, men hadde du vert her hadde du sett at det kan bli litt problematisk. Har ikke noe plass til å ha Rear-høytalerne. Skal lage til noen men gidder ikke enda.... har du noen idder?? Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Mørke bilder, men det er det, eller nada... Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 http://bilder.serqevx.com/pcen MIN Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Dette er skrivebordet mitt 8) her er mitt andre skrivebord Lenke til kommentar
ludvig Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Hva mer kan en si.... IKKE QUOT BILDER!!! Det som er å se: Samsung SyncMaster 957p, Logitech tastatur, Microsoft Intellimouse 3.0, User Manual til mitt hovedkort, Microsoft Sidewinder Precision II bak skjermen, to flasker Vanilla Coke(bare en igjen nå), In-Win kabinett med litt hardware i (se signatur) Creative 5.1 surround anlegg, kniv, tape, noen cd's, 3 tomme cola flasker, side døra til kabinettet mitt, en plakat på golvet, en GlacialTech igloo 2320 cpu vifte, litten kabel stump og under bordet ligger et par sure ullsokker... Må nesten ta med min gode stol med saue skin!! IKKE QUOT BILDER!!! Du glemte teletubbiland i bakgrunnen..... Lenke til kommentar
[Guru3D]Headshot Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 WoW, den stolen har en sexy design Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Det kommer bilder fra pulten min, men det tar litt tid å aktivisere home.no konto Tok visst en time før jeg kunne laste opp filer med ftp. Uansett så kommer bilder av dual skjerm systemet, og den superbe stolen min med egen mekka ben... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå