evgeny Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Hei. La oss si jeg har 3 textfields. Jeg taster inn et tall i textfield 1, trykker tab slik at cursoren hopper over til neste textfield, der skriver jeg inn et tall også, trykker tab og da skal disse 2 tallene summeres og resultatet skal skrives ut i det tredje texfield. Noen forslag til hvordan man går fram for å løse et slikt problem? Lenke til kommentar
steingrim Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Leave-eventen til kontrollen vil vel fungere fint kanskje? Lenke til kommentar
Vial Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Hei. La oss si jeg har 3 textfields. Jeg taster inn et tall i textfield 1, trykker tab slik at cursoren hopper over til neste textfield, der skriver jeg inn et tall også, trykker tab og da skal disse 2 tallene summeres og resultatet skal skrives ut i det tredje texfield. Noen forslag til hvordan man går fram for å løse et slikt problem? Tilegne textBox.Leave til en event som summerer tallene. Nøkkelord: Event handling Control focus Lenke til kommentar
evgeny Skrevet 18. september 2008 Forfatter Del Skrevet 18. september 2008 (endret) TextBox4.Leave finnes ikke i VS2005 'System.Web.UI.WebControls.TextBox' does not contain a definition for 'Leave' Endret 18. september 2008 av evgeny Lenke til kommentar
Alexen Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Du burde jo nevne at det er snakk om asp.net Tror autopostback må være = true på tekstboksene. Da burde du vel kunne bruke TextChanged eventen. Lenke til kommentar
evgeny Skrevet 19. september 2008 Forfatter Del Skrevet 19. september 2008 men textchanged. Er det ikke slik at hver gang jeg trykker på en bokstav på tastaturet så kaller den på textchanged? mens jeg må ha en event som kalles etter at man går ut av boksen med tab for eks. Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Da må du til med AJAX: http://www.asp.net/ajax/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå