Gega Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Heisan. Jeg bestillte en Samsung LE40S86 fra komplett, den skulle være demobrukt til en sum på 5005.- inkl.frakt. Når jeg mottar tv`n en uke etterpå så viser det seg at det er en Samsung LE40R81 som kommer til meg, Jeg har ingen problemer med å se at utseende messig så er LE40R81 overlegen LE40S86...men hvilken av disse to er best sånn for øvrig, burde jeg klage eller bare holde min munn lukket?..prisen va den samme (altså 5005.- inkl.frakt) Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 S er budsjettserien til samsung. R8 er en klasse opp, og en langt bedre tv. MEN; du burde si ifra. Mest sannsynlig er det ikke store kostnadsforskjellen her for de, og du vil få beskjed om å bare beholde tven. Så har du også ren samvittighet. Lenke til kommentar
Gega Skrevet 16. september 2008 Forfatter Del Skrevet 16. september 2008 Nå var begge disse skjermene demobrukt og den andre var allerede solgt så jeg måtte beholde denne, men det gjør jo ingenting for meg siden dette er en bedre skjerm :!: . Men hva er det som er bedre, er det en mere påkostet skjerm med tanke på bildekvalitet og tilkoblinger? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå