Gjest Slettet-77do0b Skrevet 15. september 2008 Rapporter Del Skrevet 15. september 2008 (endret) .. egentlig på hytta da men. F/3.5 Brennvidde: 14mm ISO: 100 3 eksponeringer. Eneste jeg ikke ble fornøyd med selv, var refleksjonen, som jeg ikke ble obs på før det var ferdig redigert. Kunne kanskje ha hengt opp en vimpel i flaggstanga, men blir litt vanskelig å flytte hytta.. Ledningen kunne kanskje ha vært gjemt, men da synes jeg plutselig radioen ble litt død. Endret 15. september 2008 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 15. september 2008 Rapporter Del Skrevet 15. september 2008 Jeg tror at du med hell kunne skjult ledningen. Og jeg skulle ønske at hytta lot seg flytte. Ellers et flott bilde. Refleksjonen plager meg ikke. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 15. september 2008 Rapporter Del Skrevet 15. september 2008 Får skikkelig nostalgifølelse av bilde. Ser for meg hytteturen jeg var på sist sommer. Bra perspektiv. Liker utsnittet. Fin dybdefølelse i bildet. Radioen glir lett inn i omgivelsene. Rolige og fine farger. Ikke for mye, ikke for lite i bildet. Alt virker å passe fint sammen. Eneste jeg stusser litt på er blåfargen mellom trærne som blir litt dominerende, men ikke i den forstand at det ødelegger bildet. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 15. september 2008 Rapporter Del Skrevet 15. september 2008 Morsomt bilde, kreativt...fine farger... RandiA Lenke til kommentar
Alchemist: Skrevet 15. september 2008 Rapporter Del Skrevet 15. september 2008 Må si meg enig med uttalelsene over. Veldig fint bilde, nostalgisk og spennende, men syns nok at ledningen er noe generende. Mulig stubben(?) nede ved trappa stjeler litt oppmerksomhet, men kanskje gjør den bildet litt mer levende? Syns også at radioen "gikk veldig i ett" med bildet. Flott! Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 15. september 2008 Rapporter Del Skrevet 15. september 2008 Ang. ledningen synes jeg det bare hadde vært et pluss for foto-idéen her å vise hele ledningen, eventuelt med skjøteledning som går inn i huset.... :!: RandiA Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 15. september 2008 Rapporter Del Skrevet 15. september 2008 Takk for kommentarer =) Tar innover alt som er konstruktivt. Stubbetingen nede ved trappa, hører til "sagestativet" som radioen står på. Kunne nok ha prøvd å unngått det og skjøteledning til huset/utedassen skal huskes på til neste gang, så har jeg i alle fall mulighet til å ta to versjoner =) Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 15. september 2008 Rapporter Del Skrevet 15. september 2008 Radio everywhere her ja... Artig bilde, er nok enig i det du skriver om refleksjoner i radion... Hadde bilde vært i svart-hvitt + litt noise ville det sett mange år eldre ut..... Lenke til kommentar
OrjanB Skrevet 15. september 2008 Rapporter Del Skrevet 15. september 2008 Eller muligens litt stygge farger og greier og greier for å skape den søttitallsfølelsen som er så pop. Sleng på en polaroid ramme eller noe og du har et jævlig fett bilde! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå