Gå til innhold

Spilleliste på radiokanalen The Voice?

Anbefalte innlegg

Jeg hører ofte på The Voice (FM 107.00) i Trondheimsområdet, men jeg finner ikke en eneste nettside for The Voice, med liste over låtene de spiller. De spiller sangene stort sett om og om igjen, og det er en låt jeg er spesielt interessert i :D Men hva hjelper det når man ikke har peiling på låtas navn...

Noen som har peil på dette mon tro?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 6 år senere...
  • 5 år senere...

Denne fortjener en liten bump, for MAKEN til knallbra radiokanal har Norge aldri sett siden!

Husker jeg satt på gutterommet i 2000 og hørte på trance, house og dance på The Voice og gledet meg til jeg ble eldre og kom inn på utestedene med 20+ aldersgrense som spilte denne musikken. Selvsagt døde miljøet (og utestedene) før jeg ble 20 ettersom det var så mange narkiser som måtte tygge sterke fluortabletter for å kunne høre på denne episke musikken her i Norge ...

Husker Ministry of Sound, faste livemikser fra norske og utenlandske DJer og Norwegian Dance Chart. Husker derimot ikke hvilke DJer som var der. Louis Molinari? g-HA?

NRK MP3 har vel forsåvidt forsøkt seg i samme sjanger, men jeg mener den inneholder for lite kvalitetsmusikk og kvalitets-DJer og for mye eurodance (les: musikk som rånere spiller for å få skiltplatene i bilen til å vibrere). Molinari er vel på MP3 nå, men det holder ikke med 1 kvalitets-DJ for å løfte en hel radiokanal opp fra råneskammekroken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...