daubyj Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Regissør D.J. Caruso forteller om sin kommende tegneserieadapsjon. Les mer Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Det er ein av favoritteikneseriane mine dei siste åra. Den vil nok fungera som film, men eg er redd for at den vert for 'intens', og at dei hastar gjennom historia. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Er det bare jeg som allerede begynner å få nok av Shia Labøff? Foruten det virker plottet spennende, blir morsomt å se hva det blir til. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Hater Shia LeBouf, vet ikke hvorfor, men syns ikke han har spilt bra i noen av filmene han har vært i. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Virker som et interesant plot, kan jo bli spennende. Har heller ikke noe imot Labouf Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 LeBøff er flink han, plottet virka interessant også. Halv-post-apokalyptisk kan man si... Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 (endret) Joda, han er "grei nok", men synes han medvirker i litt mange filmer akkurat nå. Ikke at han burde la være å spille i filmer pga det, men det er vel sånne små ting jeg irriterer meg over. Endret 16. september 2008 av Snurreleif Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Kan være enig i at det virker som om han er litt "overalt" atm, selv om han jo egentlig ikke er det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg