Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Gerimax Daglig Energi. Blir dårlig.

Eplekaka88

Anbefalte innlegg

Heisann...

Har vore trøtt i 2 veker so begynte på Gerimax Dagleg Energi, ikkje extreme.

har tatt Gerimax i 4 dagar no. Den første dagen gjekk det fint, dag nummer 2 spydde eg, 3. dagen gjekk det fint og idag spydde eg... Kva er gale?

Tar tabelettane tidleg, kvar dag.

Dei funker ekstremt bra, men rett etter frukost.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_Helio_*

Standardisert Panax ginseng som er i Gerimax er et dokumentert adaptogen, noe som regulerer forskjellige prosesser i kroppen som igjen skal gi deg mer energi. Problemet er ofte at de som føler de trenger ginseg som regel har selvpåførte energiproblemer som stammer fra kostholdet. Når jeg var naiv om kosthold og testet ginseg selv så fikk jeg mye energi en periode, og så ble jeg så tappet for energi etterpå som jeg aldri hadde vært før. Dette var en skikkelig skremmende opplevelse.

Hvis du generelt føler du har lav energi burde du vurdere bl.a. kostholdet ditt slik at du får et jevnere blodsukker og de næringsstoffene kroppen har bruk for. Gode råd her er å kutte sukker, alle former for brus, juice, hvete og poteter. Spis frukt og rå grønnsaker, nøtter, mandler osv, så lenge du ikke er allergisk mot dette. Få også i deg nok proteiner fra f.eks egg, kjøtt, fugl etc og unngå prossessert ferdigmat som f.eks pizza, junkfood og andre frysediskdyr. Hvis kroppen er i ulage nytter det lite å pakke i seg en "turbo" når ikke næringsgrunnlaget for å bruke den er tilstede. Kaffe er forresten noe som øker stressnivået og stjeler energi fordi koffein gjør at kroppen utskiller stresshormonet kortisol. Koffein er plantens forsvar mot å bli spist av dyr, og dette betaler folk for å få i seg ?

Drikk dugelig med vann hver dag 2 - 2,5 liter og sørg for å trene litt iaf 3 ganger i uka. Dette er kjempeviktig for helsa. Bare det å gå en liten tur hver dag er positivt og helt nødvendig for fordøyelsen.

I tillegg har du en rekke syntetiske vitaminer og "billige" mineraler i den pillen som jeg ikke ville tatt om jeg fikk dem kastet etter meg.

Hvis du supplerer kosten med vitaminer/mineraler så prøv heller flytende produkter fra helsekostbutikken, så får du i deg vitaminer og mineraler som kroppen faktisk er i stand til å ta opp og klarer å bruke.

Håper dette er til hjelp for deg og evt andre som er i samme situasjon. Lykke til.

Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...
Gjest Gjest
Var viktig å svare som gjest der ja?

Hvorfor så negativ?? Spiller vel ingen rolle om det er gjest eller medlem som svarer,så lenge en svarer saklig på det som blir spurt om,ikke som du med syrlige kommentarer.

Lenke til kommentar
  • 11 måneder senere...
Gjest bjomelda

du bør spise noe før man tar gerimax. eller så blir man jævli kvalm og/eller man får vondt i magen.

Jeg merka ikke noe forskjell før ei uke etter jeg begynte på gerimax.

karakterene går opp og jeg har energi hele tida.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...