Walts Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 djrabbit88: Når bestillte du spillet og fra hvor? På fredag fra CDON som jeg skrev i posten Lenke til kommentar
tommentmn Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Okei Kanskje jeg er heldig å får keyen min i dag jeg også da bestillte fra EA Store jeg though. Lenke til kommentar
karakas Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Når jeg forsøker å registrere nøklene mine får jeg bare en melding om at kontoen min ikke er bekreftet, og at jeg må sjekke innboksen min. Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 ingen keys til meg i dag. Og ser ut til at at serveren blir nede fra 10:00 - 20:00 i morgen....."¤#/=!%)(¤/"=!&¤/( gg Lenke til kommentar
passivaggresivsnekkern Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Vent vent vent vent vent...kommer ikke warhammer i butikkene imorgen? Lenke til kommentar
Richard_S Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Ereikke torsdag a? Da vi har fått beskjed om at vi får sette det ut iaf:P Lenke til kommentar
Ruiner Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 (endret) Dårlige nyheter om du bestiller fra Komplett.no og håper på head start keys. Her er svaret jeg fikk når jeg spurte deres kundesenter om headstart tilgjengelighet : Hei. Vi har desverre ikke ordnet en slik løsning med leverandøren av dette spillet. Så her vil spillet bli sendt fra oss 18.09.08 og koden vil følge med der. Mvh Jin Komplett.no Kundesenter (Unødvendig å si at jeg byttet til cdon.no etterpå, men har ikke motatt key ennå) Endret 15. september 2008 av Ruiner Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 så klart de gjør det...så jvli typisk. Først utsetter de det til 0900 på morgenen og så dette..blir sikkert ikke åpent før 18 sept....bare vent å se... Det hadde vært en krise av uovertruffen signifikans. Rofl. Lenke til kommentar
X672 Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Ingen mail i fra verken EA store eller EA support norge Lenke til kommentar
tommentmn Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 (endret) Ikke hørt noe som helst jeg heller, skal sende ny mail i dag å klage. Bestillte ikke forhåndsbestilling for å spille ETTER release. ;s EDIT: EA er ikke akkurat store på service, sendte mail til EA for å høre om jeg kunne få serialene jeg ikke hadde fått. det jeg fikk som svar fra ea var at jeg måtte ta ALT gjennom GOA og at EA ikke tar ansvar på feil med keys etc. altså, om du kjøper et spill fra EA og keyen ikke funker så er dette noe EA ikke har NOE med. Endret 17. september 2008 av tommentmn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå