Gå til innhold

Warhammer Online 15 sept 0900, har du kommet inn?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm...hvor lang tid skal egentlig patchingen ta? Står bare fast på 0% på meg!

Edit: Nevermind, den satte i gang nå (omsider, tok bare ti minutt...)

Haha, de har server maintanance en og en halv time etter headstart. GJ!

Endret av BonoU2
Lenke til kommentar

Massively: Do you know where your developers are tonight? Chances are the guys and gals over at Mythic Entertainment are busy scrambling to triple-check everything for the second time today. Meanwhile, the rest of us are awaiting one of three "launch" days with bated breath. Many of you are probably waiting for Tuesday, when the general pre-orders get to join the head start. However for a lot of players day one is coming tomorrow. So on the eve of "Hurricane WAR" approaching, I felt like going over some random bits about the game before it's no longer a beta and instead a newly launched MMORPG.

hmm...tirsdag? Har ikke fått early access keyen min jeg heller. Skal ringe ea norge nå om 10 min

Lenke til kommentar

har verken fått headstartkoden eller bonusitemkoden på mail, bestillte dette den 12. og stod ingenting om at de var tom for headstartkoder.

eneste koden jeg fikk var en som stod på ordresiden på EASTORE, og fikk ikke til å bruke denne til noe annet enn å aktivere spillet på EASTORE.

håper jeg får starta å spille i dag, noe som egentlig ikke burde være noe problem.

EDIT: Jikla: Fortell hva EA har å si da ;)

Endret av tommentmn
Lenke til kommentar

EA har ingen nøkler. Det er GOA som skal sende dem ut. Men fra GOA fikk jeg dette svaret i går:

Dear Customer, Thank you for contacting us in relation to your query. Please be aware that we do not provide CD keys here, and it's up to retailers who are responsible for the distribution of all CD keys. You need to contact the retailer who's in charge of your purchase.

Så det er litt rotete fra GOA sin side. Det jeg fikk beskjed om nå var å sende inn ordre bekreftelsen til ea support norge, så sender dem det videre til GOA. Så skal vi få nøkkelen vår pronto. her er addressen du skal sende til: [email protected]

Lenke til kommentar

Sente mail til EA store igår og det var dette eg fekk til svar :no::no:

Tviler sterkt på at eg får noko som helst head-start key :(

Customer

Hi :)

I ordered Warhammer Online the other day (Saturday 12.09.2008)

Order-ID: 6205xxxxx

Product-ID: 106719600

Productname: Warhammer® Online: Age of Reckoning™

But I haven't gotten my pre-order head-start key only the normal key so I was wondering when I get it as the head-start starts tomorrow (Monday 15.09.2008).

X672

Response (Francisco S.)

Hello,

Thank you for contacting us here at Electronic Arts Technical Support. I’m sorry for the difficulty you’re having with Warhammer Online Beta. What I can suggest is for you to contact Warhammer Online team using the following email address: [email protected]

I hope that the information I have given will be of service with you.

Should you require further assistance about this or any Electronic Arts games in the future please visit our website and review our extensive Self Help knowledgebase (http://electronicarts.co.uk/support).

Best Regards,

Francis A.

EA Support Centre, UK and Ireland

http://electronicarts.co.uk

http://electronicarts.ie

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...