int20h Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Western Digital begynt å levere en 2,5-tommers harddisk med 500 GB kapasitet. Les mer Lenke til kommentar
Inception_ Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Hvorfor ikke i hvilken som helst laptop? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Hvorfor ikke i hvilken som helst laptop? Fordi mange bærbare bruker 1.8" disker . Lenke til kommentar
Monkey Spr@yer Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 De fleste bærbare bruker en 2.5" disk (Unntaket er enkelte ultraportable som bla. MacBook Air). Jeg tipper at disken er litt for høy for vanlige laptoper og passer dermed ikke inn i disse. Desktoperstattere er som oftest 17" eller mer og har plass til disker som er høyere enn de som brukes i mere bærbare laptoper. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Jeg tipper at disken er litt for høy for vanlige laptoper og passer dermed ikke inn i disse.Stemmer ikke, denne disken er 9.5 mm høy og har 3 plater. Dårlig av hw.no å ikke ta med slik info. http://www.xbitlabs.com/news/storage/displ...ard_Drives.html Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Hvis WD skynder seg litt nå så kan de blir den første leverandøren av 9,5mm 500GB harddisker for bærbare i Norge. Hitachi sin er tilgjengelig men dessverre 12,5mm. Forresten merkelig at ikke Hitachi hiver seg rundt og får trøkket 3 plater inn på 9,5mm slik WD og Samsung klarer. Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Hmm, nesten så jeg ble interessert i å putte denne inn i Wind'en min ... Lenke til kommentar
killertomato Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Passer denne i ps3 tro? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå