EC Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Tja, da var det vel på tide å få en skikkelig synonym-ordbok for oss "leet übergeeks". 802.11b = naken (trådløs) Download = Drite, føde - etterfølges av passende synonym. Upload = gjøre gravid OOP = Objektorientert puling Bad input = høre dårlig Syntax error = dårlig sjekketriks Lagge = komme for sent (lite pop blandt kvins) Connection reset by peer = død BSOD = hangover, død DP (Distributed programming) = sælla kroppen Telehiv = kjønnssykdom for g33ks Det var noen bidrag i alle fall - /me er trøtt. Forsøk å komme med bidrag, ikke chat. Blir det for mye tulliball, vil jeg slette usaklige innlegg. Tenk på dine fellow g33ks! (åffer tenker jeg mer på engelsk enn på norsk?) Lenke til kommentar
Erlend Oftedal Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 harddisk = hjerne er vel rimelig standard bad sector = råttent nabolag hmmm Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 (endret) Edit: Seriøst, ikke bump tråder fra 1980 hvor jeg har skrevet idiotiske ting. Endret 12. september 2005 av sosohal Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Har to: Pinge = Ta kontakt Tracert = Forfølge Edit: en liten leif Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Bluescreen - fargeblind RAM - forkortelse for rambukk CPU - Central Pee Unit - Penis IDE-kotroller - hjerne Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Tar hele kroppen jeg:Hud = kabinett Skjelett = mobo Storhjernen = Harddisk Hjerte = CPU Munnen = lydkort (line-out) Ørene = lydkort (line-in) Lillehjernen = RAM Øyne = skjermkort Lunger = PSU Bein = nettverkskort ikke så bra men. rendre = tenke idle = sove full load = løpe ta tiden = benchmarke og hvor er hovedkortet??? Lenke til kommentar
dogman Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Hardware = konkret Software = abstrakt Freeware = gratis frag = mord headshot = overlagt drap OMG!!! awp h0re 2k = fjorten år gutt Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 1337 haxx0r - fritidsproblemer Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Tar hele kroppen jeg:Hud = kabinett Skjelett = mobo Storhjernen = Harddisk Hjerte = CPU Munnen = lydkort (line-out) Ørene = lydkort (line-in) Lillehjernen = RAM Øyne = skjermkort Lunger = PSU Bein = nettverkskort ikke så bra men. rendre = tenke idle = sove full load = løpe ta tiden = benchmarke og hvor er hovedkortet??? Din n00b g33k! Enhver 1337-g33k vet at mobo er hovedkort! Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Download = Drite, føde - etterfølges av passende synonym. Upload = gjøre gravid LOL! Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Passive Mode må jo bety uønsket graviditet i den sammenhengen. Lenke til kommentar
sim Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 LAN = orgie :D Ikke løye så mange sier at TG er sykt! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Ikke løye så mange sier at TG er sykt! ' whoah! tidenes orgie med andre ord! Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Da må jo nettverkskortets manual være kama sutra Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Ikke løye så mange sier at TG er sykt! ' whoah! tidenes orgie med andre ord! Vræl, jeg kommer ikke. Er vel 10 hunnkjønn på TG og resten er hannkjønn? *spy* Svidd mobo = Brukket ben? Svidd CPU = Ødelagt hjerte? Ustabil /for varm CPU = Hjerteinnfarkt? Dårlig RAM = Sinnsyk? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Jeg ville heller si at dårlig RAM = Beruset.. Og at Sinnsyk = IBM-disk. Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 nei, IBM-disk er kreft. Nytter å komme på institusjon om du er sinnsyk, men en IBM-disk kan umulig leve lenge... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå