TheKims Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Hei min samboer begynnte nettopp å jobbe på burger king. Hun fikk beskjed om at hun har 100kr timen i opplærings tiden som er på 640 timer og går opp til 118 etter det. Etter hva jeg har lært er opplærings tiden 3mnd. Kan umulig tenke meg at tariffen er så lav. Lenke til kommentar
affe90 Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Det med opplæringstiden er jeg usikker på, men en annen ting som er relevant her: Hvor gammel er din samboer og hva type utdanning har han/hun? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 118? Det er jo det samme jeg hadde i sommerferien når jeg jobbet, noe som ikke er meget imponerende Er 16, og man trengte ikke skolgang for å starte og jobbe der. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 15. september 2008 Forfatter Del Skrevet 15. september 2008 (endret) Hun er 20 år. hun har ingen utdanning som jeg vet om. Synes det er ille at jeg går hjemme å har mer i dag penger enn hun har i lønn. Kan umulig tenke meg at tariffen er så lav. Når jeg var 16 fikk jeg 118 for å stå å vaske kopper på et hotell å det er snart 10 år siden. Endret 15. september 2008 av Ground Z Lenke til kommentar
castorxx Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Stemmer nok omtrent den lønnen hun får. Tariffen for ansatte over 20 år uten fagbrev etter prøvetiden ligger på 121,96, og er ikke bedriften tariffbundet kan de jo nesten gi det de vil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå