mcgroven Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Det blir ikke noe av Electronic Arts oppkjøp av Take-Two. Les mer Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Dette er altså EA sin svært effektive utpsykingsteknikk. Snart vil de få betalt for å ta over omsorgen av Take-Two... He he. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Det var da enda bra. Selv om vi hører at EA skal la utviklere de eier få utvikle i fred, så ender mange nye spill fra legendariske utviklere med å være... middels, når kommer fra EA paraplyen. Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 EA må lage mer eksklusive spill til bare ein eller to konsoller, og ikkje til alt frå Wii til mobiltelefon. Då får dei meir kvalitet, akkurat no er dei berre kvantitet. Lenke til kommentar
fytech Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 correct me if im wrong, menne var det ikke slik at take-two ikke ville samarbeide med EA? Håper EA brenner i all evighet Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Kanskje like greit, synes EA har skjerpet seg stort (om man ser bort i fra kopisperrer) i det siste og jeg tror ikke at et kjøp av Take Two vil tilføre EA så veldig mye. EA Sports gir ut bedre sportsspill enn 2K Sports om dagen, Rockstar har gitt ut samme spill så mange ganger at jeg i alle fall har mistet interessen og sett bort i fra BioShock har de ikke gitt ut mye i senere år som får meg til å heve øyenbrynene. Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 (endret) Bra, da slipper vi iallefall securom og aktiveringer på GTA IV Endret 15. september 2008 av Crazy_Man Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Var det jeg viste, 2 rosa griser som flyr forbi soveroms vinduet er ikke et godt tegn. Eller? Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 EA har altså gitt opp Take Two? Thank you lord, sier jeg bare. Lenke til kommentar
pululf Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Phew. For meg er take-two nesten på linje med Valve, og det ville vært forferdelig om de ble kjøpt opp av EA, som jeg mildt sagt ikke har stor repekt for... Nei, hold dere unna de store selskapene! Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Bra, da slipper vi iallefall securom og aktiveringer på GTA IV Det var vel securom på bioshock og Lenke til kommentar
Skogkar Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 thank you lord! Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Bra, da slipper vi iallefall securom og aktiveringer på GTA IV Det var vel securom på bioshock og Jepp. Hvor mange ganger var det man kunne installere Bioshock? Var det 3 eller 5? Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Det var vel securom på bioshock og Visst jeg ikke driter meg helt ut nå så var det ikke take2 som satt kopisperren på, men utgiverne. tror iallefall det var noe sånn krøll Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Ah, det var da litt snodig. Lenke til kommentar
fenris1911 Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Godt. Det er ein uting at underhaldningsindustrien blir eigd av færre og færre hender. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg